عصر بازار

رشد ۳۲ درصدی منابع استان فارس طی ۷ ماهه ابتدای سال ۹۵

عصر اعتبار- مختاری مدیر شعب استان فارس بانک قرض الحسنه مهر ایران از رشد ۳۲.۶ درصدی منابع استان تا پایان مهرماه سال ۱۳۹۵ خبر داد.

رشد ۳۲ درصدی منابع استان فارس طی ۷ ماهه ابتدای سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش اداره پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مختاری مدیرشعب استان فارس دلایل دستیابی به این موفقیت را برنامه ریزی منسجم و تعیین راهکارهای مناسب برای رسیدن به هدف بانک دانست به گونه ای که از ابتدای سال جاری، نقشه راه سال 95 و برنامه استراتژیک بازاریابی تهیه و تدوین گردید و اهداف مورد نظر به شعب ابلاغ شد.
    وی گفت: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع می تواند زمینه های رشد و اعتماد مردم را فراهم نماید؛ از این رو همواره تکریم ارباب رجوع را به عنوان اخلاق حرفه ای بانکداری مدنظر داشته ایم و با اتکا بر این اصل توانسته ایم به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بپردازیم.
    مختاری در رابطه با جذب منابع در 6 ماه ابتدای سال و مقایسه آن با پایان سال 94 گفت: با فعالیت های گسترده ای که در سطح شعب و ستاد استان صورت پذیرفت در نیمه اول سال جاری منابع استان با 16 شعبه فعال هم اکنون با بیش از 32 درصد رشد همراه می باشد.
    مدیر شعب استان فارس افزود: این موفقیت با لطف خدواند متعال، همکاری مداوم سازمان ها و بهره برداری از رهنمودهای ارزشمند مدیران و زحمات بی شائبه کارکنان  واحدهای ستادی و شعب استان میسر شده است.
    وی ضمن اشاره به اهمیت نیروی انسانی و خودباوری کارکنان ادامه داد: با ایجاد انگیزه در کارکنان جوان و تحصیلکرده در استان می توان به نتایج بسیار خوبی دست پیدا نمود و اگر اهداف فردی پرسنل با سازمان همسو گردد رسیدن به اهداف آرمانی دور از دسترس نخواهد بود.
    وی تصریح کرد: تا به امروز قریب 376 سازمان، نهاد و شرکت و هزاران نفر از مشتریان حقیقی در استان رصد شده اند که انشالله با گسترش شبکه بانک در استان و اهتمام به امر مهم بازاریابی می توان منابع قابل توجهی را جذب نمود.
    وی ادامه داد: اعضای کمیته بازاریابی استان به عنوان بازوی مشاوره ای و نظارتی همواره در کنار شعب حاضر بوده اند و حاصل آن را می توان به شناسایی بیش از 376 سازمان هدف نام برد.
    مختاری افزود: با توجه به وسعت استان فارس و تعداد بالای شهرستان ها و دهیاری ها، یکی از سیاست های بانک در استان جذب منابع دهیاری ها بود که خوشبختانه در این راستا توانسته ایم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.
    مدیر شعب استان فارس در پایان دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، سازمان هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت صنایع الکترونیک ایران، شرکت آب و فاضلاب، اداره تبلیغات اسلامی، شرکت توزیع برق استان، مدیریت حوزه های علمیه استان، دادگستری کازرون، پالایشگاه پارسیان لامرد و غیره را به عنوان سازمان هایی که تاثیر مهمی در این موفقیت ها و ترویج فرهنگ پسندیده قرض الحسنه داشته اند معرفی نمود.
    همچنین مختاری از کلیه مدیران سازمان ها به دلیل تعامل و همکاری با بانک قرض الحسنه تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی