عصر بازار

شلیک هوایی برای دستگیری سارق «قُرکن»

عصر اعتبار- رییس کلانتری ۱۴۸ انقلاب از دستگیری سارقی که در این محدوده قصد سرقت یک خودرو را داشت پس از شلیک تیرهوایی پلیس خبر داد.

شلیک هوایی برای دستگیری سارق «قُرکن»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ امیری‌راد دراین‌باره گفت: چند شب پیش یکی از گشت های کلانتری 148 در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بود که مشاهده کردند فردی در حال باز کردن در یک خودروی سواری است و سعی دارد این کار را در نهایت سکوت و مخفیانه انجام دهد.

    وی با بیان اینکه رفتار این مرد شک مأموران را برانگیخت، گفت: ماموران گشت کلانتری برای بررسی موضوع به سمت این فرد رفته اما زمانی که این فرد خودروی پلیس را دید، با پای پیاده از محل فرار کرد و به همین دلیل تعقیب و گریز میان این فرد و مأموران آغاز شد. 

    رییس کلانتری 148 انقلاب با بیان اینکه این سارق به فرمان ایست مأموران توجهی نداشته و سعی داست در تاریکی شب از محل فرار کند، گفت: سرانجام با توجه به اینکه احتمال داشت متهم در تاریکی شب فرار کند، مأموران با شلیک تیر هوایی وی را  دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

    امیری‌راد با اشاره به شناسایی مالک خودرویی که متهم دستگیر شده قصد سرقت از آن را داشت، گفت: مالک خودرویی که متهم سعی داشت در آن را باز کند توسط مأموران شناسایی شد و این فرد به آنان گفت که چند شب پیش نیز یکی دیگر از خودروهای این محدوده به سرقت رفته است که در ادامه شاکی نیز به کلانتری دعوت شده و شکایتش ثبت شد.

    وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم ادامه داد: متهم دستگیر شده گرچه سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند اما سرانجام به بزه انتسابی اقرار کرد و معترف شد که از طریق "قر کردن" در سمت راننده قصد داشته اقدام به سرقت این خودرو کند. 

    رییس کلانتری 148 انقلاب با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمالی دیگر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی