عصر بازار

بانک ها برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تلاش کنند

عصر اعتبار- استاندار آذربایجان غربی در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در این استان، بر تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تاکید کرد.

بانک ها برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تلاش کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، قربانعلی سعادت- استاندار این استان –  اظهار داشت: فعالیت های این بانک در حوزه پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی قابل توجه و اثر بخش بوده و امیدواریم حجم بیشتری از منابع برای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از فعالان اقتصادی در آذربایجان غربی اختصاص یابد.

    وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی حاکم بر استان آذربایجان غربی گفت: عمده مشکل صنعتگران و واحدهای تولیدی در استان مربوط به فقدان سرمایه در گردش است و فعالان اقتصادی به واسطه همین مشکل بسیار تحت فشار هستند بنابراین لازم است تا بانک ها با تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نقش خود را در ایجاد رونق اقتصادی، تثبیت اشتغال و کاهش تورم ایفا نمایند.

    سعادت با اشاره به اینکه اقتصاد آذربایجان غربی مبتنی بر بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن است، گفت: انتظار می رود بانک مهر اقتصاد در روند مکانیزه سازی کشارورزی در استان به ویژه در حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیش از پیش نقش آفرینی نماید.

    وی با ابراز رضایت از عملکرد بانک مهر اقتصاد بر ضرورت همکاری بانک مهر اقتصاد با سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد و اظهار داشت: وسعت این منطقه یک هفتم از مساحت استان آذربایجان غربی را شامل می شود که در آن پروژه های متعدد سرمایه گذاری، عمرانی، کشاورزی و خدماتی در حال انجام است و نیازمند حمایت بیشتر سیستم بانکی می باشد.

    در ادامه، رضا عظیمی- رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی- ضمن تشریح عملکرد بانک مهر اقتصاد در حوزه های مختلف و با اشاره به خدمات آن به اقشار مختلف مردم گفت: بانک مهر اقتصاد به واسطه تلاش برای نقش آفرینی در پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی، عملکرد درخشانی در این حوزه داشته به نحوی که بسیاری از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی بزرگ و کوچک استان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی این بانک بهره مند شده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی