عصر بازار

اختیارات خوبی در زمینه سرمایه گذاری به استان ها داده شده است

عصر اعتبار- وزیر کشور: در هم اندیشی سرمایه گذاری در چارچوب اقتصاد مقاومتی ظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های استانی و شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری را تشریح کردیم.

اختیارات خوبی در زمینه سرمایه گذاری به استان ها داده شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست مدیران سازمانها، نهادها، بانکها، صندوقها و موسسات مالی و شرکت های سرمایه گذاری که عصر دیروز در وزارت کشور برگزاری در جمع خبرنگار افزود: اختیارات خوبی در زمینه سرمایه گذاری به استان ها داده شده و پنجره واحدی برای صدور مجوزها در استان ها ایجاد شده است.
    وزیر کشور گفت: هر کدام از شرکت ها و واحدهای تولیدی که بخواهند در استان ها سرمایه گذاری کنند ما از تمام اختیارات وزارت کشور در جهت حمایت از آن ها استفاده می کنیم.
    رحمانی فضلی اضافه کرد: برای ایجاد تعادل و توازن اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد باید کمک کنیم در حوزه اقتصادی اتفاق بزرگی رخ دهد و عرق دینی و ملی، عرق شخصی و یا هر انگیزه دیگری این مهم را می طلبد.
    رحمانی فضلی در پاسخ این سوال که چه باید کرد تا سرمایه گذاری ها در استانها به نتیجه برسد گفت: شناخت ظرفیتها و برخی اشکالات و موانع در مسیر پیشبرد اقتصاد مقاومتی به نظر من موفقیت است زیرا این توفیق را خواهیم یافت که مسیر را باز ، و از منابع موجود و ظرفیتها استفاده کنیم.
    وزیر کشور با بیان اقدامات و پیشرفتهای انجام شده در 3 استان آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان به عنوان استانهای الگوی اقتصاد مقاومتی گفت:‌ استانهای منتخب در زمینه تکنولوژی و روشهای کار و سرمایه های انسانی و طبیعی کاستی ندارند، اما تا زمانی که از اینها بهره برداری نشود موفق نخواهیم شد و معتقدیم هزینه بی توجهی به اقتصاد مناطق کشور بروز پدیده هائی همچون مهاجرت،‌ فقر، جرم و جنایت و انواع آسیب های اجتماعی خواهد بود.
    وی در ادامه با اشاره برگزاری چهارمین نشست شورای اجتماعی کشور در محضر رهبر مقام معظم رهبری افزود: ایشان در این نشست با بیان اشکالات و ایده ها، در مجموع از اقدامات صورت گرفته در این شورا ابراز خرسندی کردند.
    وزیر کشور گفت: بنده به عنوان جانشین شورای اجتماعی کشور گزارشی از روند کار 6 ماهه ارایه کردم که این گزارش شامل نقاط قوت و ضعف ها و اشکالات کار بود.
    وی با بیان اینکه همچنین هفت دستگاه اجرایی در این نشست گزارش کار خود را ارایه دادند اضافه کرد: در نهایت رهبر معظم انقلاب از بحت ها یک جمع بندی داشتند که در مجموع از اقدامات صورت گرفته ابراز خرسندی کردند و اشکالات و ایده های خود را در خصوص نحوه اجرای بهتر بیان فرمودند.
    وی گفت: همچنین مقرر شد پس از 6 ماه در محضر رهبر معظم انقلاب جلسه ای
    داشته باشیم و در آن جلسه در حوزه اقدام و عمل گزارشی ارایه دهیم.
    وزیر کشور یادآور شد: البته ایرادی که معظم له از گزارش های ارایه شده گرفتند این بود که فرمودند فقط باید خروجی ها و نتایج گزارش شود و ما تلاش خواهیم کرد در 6 ماه آینده فقط نتایج و خروجی های ملموس و اثرگذار را تقدیم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو