عصر بازار

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای :

شیوه ثبت‌نام استارت‌آپ‌ها برای حضور در الکامپ ۲۰۱۶ اعلام شد

عصر اعتبار- با احتساب الکامپ ۲۰۱۶، دو سال است که برگزاری این نمایشگاه بزرگ فناوری کشور به دست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سپرده شده است. با حمایت سازمان نصر برای اولین بار بیش از ۸۰ شرکت استارت‌آپی در سالن اختصاصی ۱۸ در الکامپ بیست‌و‌یکم حضور یافته و طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

شیوه ثبت‌نام استارت‌آپ‌ها برای حضور در الکامپ ۲۰۱۶ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شبکه ، طبق اعلام نظام صنفی رایانه‌ای، زمینه لازم برای مشارکت 150 کسب‌و‌کار نوپا فراهم شده است تا این گروه در کنار دیگر فعالان این حوزه مانند شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر فعال صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در الکامپ امسال حضور یابند.

    استارت‌آپ‌های علاقمند جهت ثبت‌نام در بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ طبق دستورالعمل زیر اقدام کنند:

    1- موسس یا موسسان استارت‌آپ با ورود به صفحه «ثبت‌نام کسب‌و‌کارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ» ملزم به تکمیل پروفایل خود در سه بخش مشخصات فردی، حرفه‌ای و اطلاعات استارت‌آپ هستند.
    2- از طریق نام کاربردی و رمزعبور می‌توانند فرم مربوط به درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ سال جاری را تکمیل و ارسال کنند. ارزیابی متقاضیان صرفا از طریق بررسی پروفایل موسسان و استارت‌آپ انجام می‌شود؛ لذا در تکمیل دقیق اطلاعات کوشا باشید.

    سازمان نصر در این دوره از نمایشگاه الکامپ، از کسب‌و‌کارهای نوپای دارای طرح‌های نوآورانه که کمتر از سه سال از تاریخ فعالیت آنها گذشته باشد حمایت می‌کند. کسب‌وکارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان و با پرداخت تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه الکامپ 2016 را دارند و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان طرح حمایتی، سایر هزینه‌های حضور و تجهیز سالن استارت‌آپ‌ها را برعهده می‌گیرد. همچنین سازمان نصر ده استارت‌آپ برتر نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم را به نمایشگاه سبیت 2017 آلمان اعزام خواهد کرد.

    بیست‌ودومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از 25 لغایت 28 آذرماه به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات تاسیس شده‌ و فعالیت می‌کنند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست خود را ارائه دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی