عصر بازار

برنامه های آینده آسان پرداخت

عصر اعتبار- بررسی عملکرد و نحوه کسب درآمد شرکتهای حوزه پرداخت کار دشواری نیست، فقط کافی است در سایت بانک مرکزی وارد شویم و با بررسی گزارشات آماری ثبت شده شاپرک اطلاعات روشن و شفافی از سهم بازار هر کدام از PSP های فعال در کشور بدست آوریم. شرکت هایی که چند سالی است تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده اند و امروز توانسته اند تغییرات اساسی در سبک زندگی مردم در حوزه پرداخت ایجاد نمایند.

برنامه های آینده آسان پرداخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، از میان این شرکتها آسان پرداخت با تمرکز ویژه بر بازار پرداخت موبایلی مسیری متفاوت از سایر شرکتهای PSP در پیش گرفته است که البته به نظر می رسد این مسیر از ابتدا به درستی انتخاب شده است و نمود آن را می توان در ضریب بالای آگاهی از برند آپ در بین عموم مردم و عرضه موفق و متفاوت سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار مشاهده کرد.

    وقتی آمار این شرکت را با سایر شرکتها مقایسه می کنیم مشخص می شود که آسان پرداخت با در اختیار داشتن سهم بالای فروش شارژ اپراتورهای تلفن همراه و البته بالاترین سهم در میان سایر شرکتها در این زمینه رکورد دار است و توانسته با شناخت خوب جامعه هدف و مخاطبین و تجهیز زیر ساختهای خود سهمی غیرقابل دسترس از نظر سایر رقبا برای خود ایجاد نماید.
    این نشان از تحقیق و توسعه مناسب در زمان برندسازی این شرکت بوده است. با این اوصاف اینکه این روزها و پس از حضور این شرکت در بورس، مدیر عامل بورس تهران از این شرکت به عنوان موفق ترین استارتاپ کشور یاد می کند نشان از بلوغ فکری سرمایه گذران این شرکت دارد.

    در این گزارش نمونه موفقی از استارتاپها را مورد بررسی قرار دادیم که توانسته گوی سبقت را از سایر شرکتهای این حوزه برباید و در این عرصه چنان موفق عمل کند که حالا یکی از شرکتهای با آتیه در بورس اوراق بهادار تهران به حساب می آید. با سعید ذوالقدریها مدیر بازاریابی شرکت آسان پرداخت گفتگو کردیم تا در مورد این شرکت و برنامه های آینده آسان پرداخت بیشتر آشنا شویم.
    جناب آقای ذوالقدریها، درآمد شرکت آسان پرداخت چرا با سایر این شرکتها متفاوت است این سؤال را بواسطه مطالعه اطلاعات منتشر شده شرکت آسان پرداخت در کدال می پرسم.

    ذوالقدریها: یکی از ویژگیهای رقابتی آپ تنوع سبد خدمات این شرکت و عدم وابستگی مطلق به درآمدهای ناشی از فروش خدمات و کارمزدهای شاپرکی است، به عبارتی تلاش کرده ایم تمام تخم مرغهای خود را در یک سبد نچینیم. یکی از این مجاری کسب درآمد ناشی از خدمات و محصولات مختلف توسط درگاه های موبایلی آپ شامل کد #733* و اپلیکیشن آپ است. در حال حاضر آپ با پشتیبانی بیش از 42 درصد از تراکنشهای موبایلی کشور بزرگترین توزیع کننده الکترونیکی شارژ اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل است. این بخش از درآمد که مبلغ قابل توجهی است و با اعتماد عموم مردم به راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک ارائه شده توسط آپ حاصل شده است.

    پیش بینی شما از آینده پرداخت موبایلی در ایران چیست؟
    رشد 61 درصدی پرداخت الکترونیک و موبایلی در سال 2015 نسبت به سال 2014 نشان دهنده اقبال عمومی به پرداخت از طریق تلفن همراه در کل دنیاست. شرکت آپ هم به عنوان رهبر این حوزه از بازار با برند سازی مناسب نقش کلیدی در ایجاد اعتماد و فرهنگ سازی استفاده از این ابزار در سالهای اخیر داشته است و با مطالعات دقیق و اجرای طرحهای متنوع توسعه در واحدهای هوش کسب و کار و R&D ، آینده ای روشن و پررونق برای پرداخت موبایلی ایران همسو با روند جهانی رقم خواهد زد.

    سوال پایانی در مورد بحث پیوند و کدهای دستوری چه برنامه ای در دستور کار شرکت آسان پرداخت است؟

    تنها برنامه ما تلاش برای بهبود آینده ای بهتر است، حتما در جریان هستید 80 هزار نفر به خانواده آسان پرداخت اضافه شده است. 92 درصد خریداران سهام عرضه شده آپ را افراد حقیقی تشکیل می دهند و این اتفاق واقعا برای ما دلچسب و شیرین است، پر واضح است که این استقبال توسط مردم نشان از اعتماد به برند آپ می باشد و اتفاقا نقطه برد شرکت آسان پرداخت همینجاست اما در مورد پیوند سوال فرمودید که باید عرض کنم که طبق دستور العمل بانک مرکزی شرکتهای حوزه پرداخت باید به سامانه پیوند ملحق شوند و زیر ساختهای خود را جهت پذیرش این سامانه مجهز نمایند ما هم طبق این دستور العمل تمام اقدامات مربوطه را به نحو احسن انجام دادیم و اعلام آمادگی خود را نیز به صورت کتبی جهت پیوستن به این سامانه از زمان ابلاغ بانک مرکزی اعلام نموده ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو