عصر بازار

قیمت طلا کاهش یافت

عصر اعتبار- در حالی که پس از تبرئه کلینتون از اتهامات کیفری مرتبط با استفاده وی از سرور شخصی برای ارسال ایمیل های دولتی، ارزش دلار و شاخص های بازار بورس افزایش یافته، امروز قیمت طلا کاهش یافت.

قیمت طلا کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، در حالی که پس از تبرئه کلینتون از اتهامات کیفری مرتبط با استفاده وی از سرور شخصی برای ارسال ایمیل های دولتی، ارزش دلار و شاخص های بازار بورس افزایش یافته، امروز قیمت طلا کاهش یافت.
    اف بی آی روز یکشنبه اعلام کرد، همچنان بر یافته های قبلی خود اصرار دارد که هیچ اتهام کیفری ای بابت استفاده کلینتون از سرور شخصی برای ارسال ایمیل های دولتی متوجه وی نیست.
    ابهام در مورد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از اعلام تحقیقات بیشتر اف بی آی در مورد ماجرای ایمیل های کلینتون موجب افزایش اشتها برای خرید طلا و رشد 2 درصدی قیمت فلز زرد در هفته گذشته شده بود.
    دانیل هاینس، تحلیلگر موسسه ای ان زد در این باره گفت: «من فکر می کنم خبر اخیر تبرئه کلینتون اندکی از آن اشتیاق فراوان برای خرید طلا که هفته گذشته به وجود آمد کاسته است.»
    تحلیلگران گفتند، قیمت طلا در چند روز اینده بین 1290 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود.
    جاشوا روتبارت، تحلیلگر بازار طلا گفت: «اگر کلینتون پیروز شود، قیمت طلا باز هم کاهش خواهد یافت و فلز زرد ممکن است رقم 1250 دلار را نیز تجربه کند. این را بدان دلیل می گویم که ارتباط متقابل تنگاتنگی بین قیمت طلا و افزایش آرای ترامپ در نظرسنجی ها مشاهده می شود.»
    هفته گذشته طرح مجدد موضوع تحقیقات اف بی آی در مورد ماجرای ایمیل های کلینتون موجب کاهش فاصله ترامپ با کلینتون شد و موجب نگرانی بازارهای مالی که روی پیروزی کلینتون حساب باز کرده بودند گردید. در نتیجه این تحولات قیمت طلا روز پنجشنبه به بالاترین رقم در طی یک ماه گذشته رسید.
    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 1.3 درصد کاهش به 1289 دلار و 4 سنت رسید. قیمت فلز زرد اوایل امروز به 1287 دلار و 73 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز 1.16 درصد کاهش یافت و به 1289 دلار و 40 سنت رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو