عصر بازار

دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه "ما" در سال ۹۵ برگزار شد

عصر اعتبار- در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های شعب و رفع مشکلات موجود برگزار شده بود ، مهندس مجید صفدری در خصوص وظایف مدیران شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، عملکرد و افتخارات شرکت در شش ماه گذشته و همچنین اهداف پیش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیت های رقابتی بیمه "ما" به ارائه نکات مهمی پرداخت.

دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه "ما" در سال ۹۵ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن قدردانی از تمام مدیران ، روسای محترم شعب و نمایندگان عزیز در خصوص ویژگی های مثبت شرکت تصریح کرد: همکاران و نیروی انسانی همگی از نیروهای فنی،جوان، متخصص و زبده صنعت بیمه هستند، ضمن آنکه یکی از بزرگترین بانک های کشور یعنی بانک ملت  و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این  شرکت می باشند .

    مدیر عامل شرکت بیمه "ما" در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان  باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد .

    وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال می باشد، برنامه هایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و  اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری می باشد.

    مهندس صفدری تحقق 48 درصدی EPS  شرکت طی شش ماه سال جاری، افزایش ارزش سهام شرکت در بورس ، امضای تفاهم نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی با حضورمعاون محترم رئیس جمهور، رشد 60درصدی تولید حق بیمه ، رشد 23 درصدی تعداد بیمه نامه ها و نسبت خسارت مناسب، افتتاح و راه اندازی 11 شعبه در سراسر کشور و همچنین کسب جایگاه چهارمین شرکت بیمه ای از نظر رشد حق بیمه و نسبت خسارت مناسب از افتخارات بیمه "ما"  در سال گذشته می باشد.

    در پایان مراسم ، مهندس مجید صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان ، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی