عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین

اقتصاد مقاومتی ، نسخه یی تخصصی برای درمان بخش های بیمار اقتصاد کشور

عصر اعتبار- دکتر غلامحسن تقی نتاج گفت : اقتصاد مقاومتی به تعبیری نسخه یی تخصصی برای درمان بخش های بیمار اقتصاد کشورمان و راهکاری علمی برای بهبود آن البته با نگاهی واقع بینانه است .

اقتصاد مقاومتی ، نسخه یی تخصصی برای درمان بخش های بیمار اقتصاد کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اعلام کرد : دکتر نتاج خطاب به مسئولین بانک در این استان با اشاره به مطلب فوق تاکید کرد : اقتصاد مقاومتی نسخه قطعی درمان کاستی ها و مشکلات اقتصاد کشور است و لذا قوانین کشورمی بایست بانگاه مقاومتی به روز رسانی شود .
    وی که در همایش کارکنان بانک در گیلان سخن می گفت؛ به روند نزولی میزان سپرده های قرض الحسنه در بانک ها 22اشاره و تصریح کرد : این موضوع شایسته ی نظام اقتصاد اسلامی نیست البته انتظار سود مشتریان از سپرده ها ، انتظاری منطقی است و اصلا مشکل شرعی ندارد و ربا فقط به موضوع سود تعلق نمی گیرد بلکه شامل فعالیت های غیر سودی هم می شود.
    دکتر نتاج اظهار امیدواری کرد : قانون جدید بانکداری بدون ربا که با همکاری دولت ، بانک مرکزی و مجلس در حال تدوین می باشد از قانون گذشته که 33 سال پیش نوشته شده متعالی تر باشد .
    مدیرعامل بانک قوامین در ادامه ی سخنان خود خاطر نشان کرد : مشکلات اقتصادی کشور فقط به سیستم بانکی بر نمی گردد واین هجمه ی منصفانه یی نیست .
    وی با اشاره به موضوع امنیت به عنوان نعمتی بزرگ ، تصریح کرد : مفتخریم و به خود می بالیم که بازدهی اقتصادی این بانک در راستای تامین هرچه بیشتر امنیت در جامعه ی عزیزمان است .
    بر پایه ی این گزارش؛ دکتر نتاج در گفت وگو با اصحاب رسانه و در پاسخ به این سئوال که چرا بانک قوامین از لحاظ جذب سپرده ، پررنگ تر از پرداخت وام عمل می کند توضیح داد : سیاست های بانک در گذشته این طور بوده ولی ما در حال حاضر این آمادگی را داریم که بتوانیم در خدمت پروژه های اقتصادی باشیم و لذا امکان اعطای تسهیلات در بانک وجود دارد مشروط بر این که از شرایط بازپرداخت آن اطمینان داشته باشیم .
    شایان ذکر است دکتر نتاج در سفر به استان گیلان علاوه بر دیدار با فرمانده انتظامی استان با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی کوچک زاده با اهداء لوح از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی