عصر بازار

دیدار رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیرعامل مپنا

عصر اعتبار- محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تبادل‌نظر، گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه با علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیرعامل مپنا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محسن پدرام در این دیدار ضمن بیان تاریخچه بانک بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود خصوصا در سال های اخیر اقدامات شایسته و بسزایی را انجام نموده است.
    وی به تشریح سبد محصولات و خدمات بانکی پرداخت و گفت: همکاری های مشترک بانکی در زمینه های اجتماعی و توانمند سازی نیازمندان واقعی، علاوه بر اجر اخروی، به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.
    محسن پدرام با اشاره به طرح های تسهیلاتی بانک اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند تا با کمک خیرین، نهاد ها و سازمان ها و تجمیع سپرده های خرد، نقش بسزایی در کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد ایفا نماید.
    رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: تا کنون تسهیلات قرض الحسنه زیادی در زمینه های ازدواج جوانان، درمان بیماری های خاص، تامین ودیعه مسکن، اشتغالزایی و تهیه ابزارآلات بنگاه های کوچک و غیره توسط این بانک به افراد واجد شرایط اعطا شده است.
    علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا نیز ضمن استقبال از خدمات بانکی و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان و کارگران زحمت کش سازمان ها و نهاد ها می تواند با رفع نیازهای ضروری آنان منجر به ارتقاء کارایی و بهره وری گردد.
    وی افزود: تامین معیشت زندگی یکی از دغدغه های مهم آحاد جامعه می باشد و اعطای وامهای بدون سود و بهره نقش بسزایی در رفع این روزمرگی ها ایفا می کند.
    در پایان، بر تشکیل جلسات کارشناسی به منظور افزایش تعاملات بانکی میان دو مجموعه و تبیین راهکارهای این همکاری ها در چهارچوب انعقاد تفاهمنامه های حمایتی و اعتبار در حساب جاری، تاکید شد.
    شایان ذکر است، در این دیدار میرزایی معاونت مالی و اقتصادی مپنا و حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو