عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

دانشگاه نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارد

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تشریح سبد محصولات و ترویج خدمات قرض الحسنه طی جلسه ای با شاهین حیدری رییس پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و جمعی از مدیران ارشد این دانشکده دیدار و گفتگو کرد.

دانشگاه نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار»، مرتضی اکبری در این نشست با معرفی تاریخچه و شرح خدمات و فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه توانمندسازی نیازمندان جامعه بیان داشت: این بانک با ارائه تسهیلات ارزان قیمت نسبت به رفع احتیاجات ضروری افراد کم درآمد و توزیع متوازن عدالت در جامعه، گام های موثری در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی برداشته است.
    وی ضمن تشریح فضای بانکداری اسلامی و نقش مثبت بانک قرض الحسنه مهر ایران در ترویج و توسعه آن گفت: تلاش می کنیم تا با اتخاذ تصمیمات و سیاست های اعتباری صحیح، کارمزد تسهیلات پرداختی به مشتریان را به کمتر از 4 درصد کاهش دهیم و با این کار، اقدامات مطلوبی در زمینه اجرای بانکداری ناب اسلامی انجام نماییم.
    اکبری با اشاره به طرح های قرض الحسنه بانک در  قالب حمایتی و اعتبار در حساب جاری اظهارداشت: اعضای هیات علمی، پرسنل و دانشجویان دانشگاه ها می توانند در قالب تفاهمنامه از خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده نمایند.
    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: اهمیت علم و دانش و به تبع آن جایگاه دانشگاه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند در پیشرفت کشور منشأ خیر و برکت باشد.
    وی با تاکید بر تقویت هم‌افزایی میان بانک‌ها و دانشگاه‌ها تصریح‌کرد: با توجه به دگرگونی‌های حاصل شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، رویکرد علمی حوزه فناوری بانک‌ها از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور تاثیر می‌پذیرد.
    شاهین حیدری، رییس پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران نیز در ادامه بیان داشت: هنر، اصلی ترین و عمیق ترین وسیلة ارتباطی بین افراد و جوامع مختلف است که افکار، اندیشه ها و ارزش های فرهنگی، تاریخی و اعتقاد یک ملت را به نسل ها آینده و خارج از مرزهای جغرافیایی منتقل می کند.
    وی افزود: پردیس دانشگاهی هنرهای زیبا با 122 عضو هیات علمی و بالغ بر 4هزار دانشجوی نخبه که همگی دارای رتبه های تک و 2 رقمی می باشند در زمینه پرورش نیروهای متخصص در حوزه های مختلف هنر و  پاسداری از ارزش های فرهنگی جامعه گامهای موثری برداشته است.
    در ادامه فریدون علیاری معاونت اداری مالی پردیس هنرهای زیبا در خصوص راهکارهای تعامل صندوق های دانشگاه با بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر برگزاری جلسات کارشناسی تاکید کرد.
    شایان ذکر است، در این دیدار حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی رییس اداره سازمان و برنامه ریزی، اخوان رییس اداره اعتبارات و بین الملل و سلطانیان مدیرشعب استان تهران نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی