عصر بازار

برگزاری نشست آموزشی - تخصصی گروه های مالی بانک کشاورزی با حضور عضو هیات مدیره بانک

عصر اعتبار: نشست دو روزه آموزشی - تخصصی گروه های مالی بانک کشاورزی با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک ، دکتر سید رضا حسینی مدیرامور مالی و پشتیبانی، روسای ادارات و مدیران و کارشناسان گروه های مالی بانک از سراسر کشور صبح چهارشنبه ۱۹ آبان در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد.

برگزاری نشست آموزشی - تخصصی گروه های مالی بانک کشاورزی با حضور عضو هیات مدیره بانک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک ضمن ارزشمند شمردن جایگاه گروه های اداری، مالی و پشتیبانی بانک ، بر اهمیت نقش این گروه ها در تهیه و انتقال اطلاعات دقیق مالی و آماری به مدیران و تدوین برنامه ها و راهبرد های بانک تاکید کرد.

وی افزود: مدیران مالی و اداری باید علاوه بر شناسایی نقش حساس خود در بانک ،  تحلیل دقیقی از تراز مالی استان به مدیران ارائه دهند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید دولت بر کنترل وکاهش هزینه ها ، خواستار اهتمام ویژه برای مدیریت و کاهش هزینه ها در شعب به ویژه شعب شهری شد .

وی تصریح کرد: برای حفظ جایگاه رقابتی بانک در بازار مالی، باید کاهش قیمت تمام شده منابع در دستور کار مدیریت ها قرار گیرد.

نظری در ادامه با تاکید بر رعایت دستورالعمل های شورای پول و اعتبار در زمینه قوانین تمدید سپرده ها در سررسید ، نکاتی کاربردی را در موضوعات  مالی و آماری  به شرکت کنندگان در این همایش یادآوری کرد.

شایان ذکر است برگزاری کارگروه های آموزشی – تخصصی و جمع بندی مطالب مطروحه از دیگر بخش های این نشست دو روزه آموزشی – تخصصی است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی