عصر بازار

بانک صادرات ایران از طرح های گردشگری حمایت می کند

عصر اعتبار- ​با هدف استفاده از قابلیت و زمینه های متنوع گردشگری، بانک صادرات ایران در راستای تقویت و توسعه طرح ها و فعالیت های گردشگری با متقاضیان واجد شرایط در این عرصه همکاری می کند.

بانک صادرات ایران از طرح های گردشگری حمایت می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با امضای تفاهم نامه بین این بانک و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، طرح های انتفاعی و اشتغال زایی گردشگری که از سوی سازمان ذیربط معرفی می شوند، از سوی بانک صادرات ایران مورد حمایت قرار می گیرند.
    بانک صادرات ایران امکان بهره برداری از طرح های که دارای توجیه لازم فنی، مالی و اقتصادی دارند حمایت به عمل خواهد آورد.
    براساس مفاد این تفاهم نامه، مدت دوران مشارکت مدنی،تنفس و فروش اقساطی طبق ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا و صندوق توسعه ملی و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک تعیین می شود.
    شایان توجه است یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی برای توسعه و پویایی اقتصاد ملی از طریق ایجاد فرصت مناسب برای مشارکت بیش از پیش  بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی است که با عنایت به موقعیت ممتاز  کشور از نظر داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، سرمایه گذاری در این بخش علاوه بر مزیت های اقتصادی منجر به ایجاد اشتغال در مناطق مختلف خواهد شد.
    گفتنی است بانک صادرات ایران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش رونق اقتصادی، حمایت از طرح های تولیدی کوچک و متوسط را در دستور کار قرار داده و در ٦ ماهه اول سالجاری اعتبار بیش از ١٢ هزار طرح را تامین کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی