عصر بازار

برنده ۳۰ میلیونی جایزه ویستا معرفی می‌شود

عصر اعتبار- بهنام کامرانی نقاش و مدرس هنرهای تجسمی اولین مسابقه هنر معاصر ایران را برگزار می کند.

برنده ۳۰ میلیونی جایزه ویستا معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایران، بهنام کامرانی نقاش و مدرس هنرهای تجسمی در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود در حوزه نقاشی گفت: من به زودی یک نمایشگاه چیدمان در گالری ایران‌شهر خواهم داشت و در حال جمع‌آوری یک نمایشگاه هم برای موزه هنرهای معاصر اصفهان هستم. همچنین من با گالری "ویستا" یک مسابقه تحت عنوان ویستا طراحی‌ کرده‌ام که به زودی نمایشگاه آن برگزار می‌شود و نفر اول این مسابقه اعلام خواهد شد. این مسابقه اولین مسابقه هنر معاصر ایران است.

    وی افزود: تاریخ دقیق برگزاری این نمایشگاه مشخص نیست اما احتمالاً تا یکی دو ماه آینده آثار منتخبین نمایشگاه به نمایش در می‌آید و در حین نمایشگاه یک نفر از بین منتخبین، جایزه 30 میلیون تومانی را می‌گیرد.

    همچنین این مدرس موسیقی به مبحث آموزش در دانشکده‌های هنری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دریافت و نوع بیان آموزش هنر وارد عرصه‌های تازه‌ای شده است. ما از جنبه‌های فرمالیستی هنر یک مقدار فاصله گرفته‌ایم و به سمت جنبه‌های تحلیلی و نقادانه می‌رویم. همچنین رسانه‌ها هم گسترش یافته‌اند و رشته‌های سنتی‌تر هنری سعی می‌کنند با گذاشتن واحدهای اختیاری و آزاد قرار دادن دانشجو در نوع ارائه آثار هنری، خودشان را با جریانات هنر معاصر هم‌ساز کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی