عصر بازار

بیمه آرمان جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری برگزار میکند

عصر اعتبار- شرکت بیمه آرمان با هدف توسعۀ بیمه های زندگی، تقویت شبکه فروش، افزایش آگاهی مردم از خدمات و محصولات بیمه‌ای این شرکت و جلب رضایت مشتریان، نخستین جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری را از ۲۰ آبان تا ۱۵ بهمن سالجاری برگزار می کند.

بیمه آرمان جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری برگزار میکند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر هادی رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و معاون فروش و بازاریابی این شرکت با اعلام این مطلب افزود: در این جشنواره علاوه بر اعطای هدایای ارزنده به قید قرعه به بیمه‌گذارانِ بیمه عمر و سرمایه گذاری، تخفیفاتی نیز در سایر بیمه نامه های مورد نیاز بیمه گذاران اعمال خواهد شد.
    وی افزود: معاونت فروش و بازاریابی بیمه آرمان این جشنواره را در راستای تأکیدات مدیر عامل شرکت مبنی بر توسعه فروش بیمه های زندگی و بازنگری در سیاست های بیمه آرمان برای ارائه و معرفی محصولات جدید بیمه ای در حوزه های مختلف بیمه گری، برگزار می کند.
    گفتنی است بیمه آرمان در برنامه ریزی توسعه بازارهای خود توجه ویژه ای به فروش بیمه های زندگی دارد و اخیراً به برگزاری کارگاههای بازآموزی این بیمه ها و آموزش مهارت ها و تکنیک های بازریابی فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای نمایندگان این شرکت اقدام کرده که با استقبال گرم شبکه فروش و نمایندگان روبرو شده است.
    نمایندگان و عوامل فروش این شرکت در سراسر کشور آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان در این زمینه هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی