عصر بازار

شعبه بیمه "ما" در ساوه افتتاح و راه اندازی شد

عصر اعتبار- در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی مناسب و سریع و در دسترس بودن، دومین شعبه بیمه "ما" در استان مرکزی افتتاح شد.

شعبه بیمه "ما" در ساوه افتتاح و راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"  آیین راه اندازی و افتتاح شعبه ساوه در تاریخ 22 آبان ماه با  حضور جناب آقای قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، جناب آقای فتاحی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی ، جناب آقای زاهدوند مشاور مدیرعامل، جناب آقای شفیعی مدیر امور شعب ، جناب آقای رادسعید مدیر بازاریابی، فروش،تبلیغات وCRM، جناب آقای میرعابدینی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران، جناب آقای کشورسیما  مدیر بیمه های مهندسی و جناب آقای کهن مدیر  بیمه های اتومبیل برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم جناب آقای فرید چافی سرپرست شعبه ساوه بیمه "ما" ضمن تشکر از تشریف فرمایی آقای منافی آذر مدیر بانک ملت استان مرکزی ، آقای بهارمند فرماندار محترم شهرستان ساوه و روسای برخی شرکت های بیمه ای اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم.

    در ادامه جناب آقای قربانی به فرآیند تبدیل باجه ساوه به شعبه و تشریح اهداف مورد نظر پرداختند. ایشان اظهار داشتند که ساوه ظرفیت‌های بسیاری در صنایع و خدمات و ... جهت فروش بیمه‌ نامه های مختلف دارد و معتقدیم  که این شعبه می تواند مسئولیت های بزرگی را پذیرفته  و در ارائه خدمات مدرن به مشتریان سرآمد و متمایز باشد.

    امیرحسین قربانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه "ما"  گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و خدمت رسانی مناسب و شایسته بر اساس بازاریابی رابطه مند می باشد .

    سپس شعبه ساوه بدست فرماندار محترم ساوه جناب آقای بهارمند افتتاح و بازگشایی گردید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی