عصر بازار

بهره وری را به یک فرهنگ درون سازمانی تبدیل کنیم

عصر اعتبار- معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی رؤسای دوایر و شعب استان آذربایجان غربی، گفت: باید بهره وری را به یک فرهنگ درون سازمانی تبدیل کنیم.

بهره وری را به یک فرهنگ درون سازمانی تبدیل کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، استان آذربایجان غربی- ایرج نیک اختر- معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر آذربایجان غربی در رتبه بندی کشوری بانک در جایگاه هفدهم قرار دارد که با توجه به قابلیت های موجود، این جایگاه می تواند با تلاش همکاران حداقل تا 5 رتبه در کوتاه مدت ارتقاء یابد.

    وی با اشاره به افزایش سود دهی بانک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزود: لازمه استمرار این موفقیت، متمرکز شدن بر جذب منابع جدید و ایجاد تناسب آن با مصارف در کنار توجه به ترکیب سپرده هاست.

    نیک اختر تصریح کرد: موضوع بهره وری در بانک مهر اقتصاد بیش از سایر بانک ها مورد توجه قرار دارد بنابراین باید از فرصت های پیش آمده استفاده نمود و با مدیریت زمان، بهره وری را به یک فرهنگ درون سازمانی تبدیل کنیم.

    وی با تاکید بر به روز بودن دانش حرفه ای همکاران، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد مصمم است به عنوان یک بانک پیشرو، مسیر اعتلا و پیشرفت خود را در کنار تطبیق فعالیت های اقتصادی و قراردادهای بانکی با قوانین شرع مقدس بپیماید.

    نیک اختر خاطر نشان کرد: کل سیستم بانکی کشور در حل مشکل اشتغال جوانان، بهبود شرایط کسب و کار و رونق اقتصادی مسئول است بنابراین باید تلاش کنیم به سهم خود در کاهش نرخ بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی مسئولانه ایفای نقش کنیم.

    گفتنی معاون اعتبارات و بین الملل در سفر به استان آذربایجان غربی از شرکت پیشگامان سلامت ارومیه، شرکت آترا ارتوپد، شرکت صنعتی و تولیدی مارال صنعت، گروه بزرگ صنعتی فولاد ارومیه و اروم صنعت جاوید نیز بازدید کرد.

    معاون اعتبارات و بین الملل بانک در این بازدید ضمن گفتگو و تبادل نظر با مدیران این شرکت ها در جریان نحوه تولید محصولات این واحدها، فروش و میزان صادرات آنان قرار گرفت و و از آمادگی بانک مهر اقتصاد برای ارتقاء تعاملات و گسترش همکاری ها خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی