عصر بازار

در راستای حمایت از کارآفرینی صورت پذیرفت ؛

بازدید مدیران بانک ایران زمین از مزرعه پرورش شتر مرغ

عصر اعتبار- مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و جهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از مدیران ارشد این مدیریت از مزرعه پرورش شتر مرغ این استان بازدید به عمل آورده و با مدیر این مجموعه در خصوص حمایت بانک ایران زمین از صنایع و کارآفرینی بحث و تبادل نظر کردند.

بازدید مدیران بانک ایران زمین از مزرعه پرورش شتر مرغ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید که از مزرعه پرورش شتر مرغ صورت گرفت جبل عاملی صاحب مزرعه با ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین در این مجموعه بیان داشت: این مجموعه درزمینی به مساحت 2 هکتار بنا نهاده شده و در زمینه پرورش 80 راس مولد، 100 راس گوشتی و 200راس جوجه و فروش روغن و تخم شتر مرغ با توجه به سفارش و نیاز بازار هدف در حال فعالیت است.
    وی در ادامه افزود: شترمرغ ها پرندگانی با قابلیت سازگاری بسیار بالا هستند به صورتی که توانایی زندگی در دامنه دمایی مثبت 50 تا منفی 20 درجه سانتی گراد را به راحتی دارا بوده و پرورش و تولید داده می شوند. که بهترین مناطق جهت پرورش این پرنده مناطق کویری و اقلیم خشک است.
    این فعال اقتصادی در ادامه اظهار کرد: بعد از گذشت 9 ماه هر راس شتر مرغ بیش از 28 تا 32 کیلوگرم گوشت خالص دارد و با توجه به شناخت کافی سال های اخیر از فواید گوشت این پرنده استقبال خوبی توسط مردم صورت می گیرد و گوشت این پرنده به عنوان یک جانشین رضایت بخش برای گوشت قرمز شده و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.
    در ادامه این بازدید، سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین با ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته از سوی جوانان مستعد، متعهد و کار آفرین بیان داشت: شتر مرغ نسبت به سایر دام ها دارای مزایای زیادی است که از جمله آنها مقاومت این حیوان نسبت به بیماری ها، شرایط نا مساعد جوی، محیطی و فقر غذایی است، و کم بودن چربی گوشت شتر مرغ و غنی بودن از ویتامین های لازم مو جب استقبال مردم شده است.
    وی در ادامه افزود: شتر مرغ از نظر تغذیه ای نیز حیوان بسیار کم هزینه ای است و گوشت آن از کیفیت خوبی برخوردار است و از لحاظ اقتصادی توجیه مناسبی دارد و صنایع تبدیلی شتر مرغ بازار هدف مناسبی برای عرضه و رشد دارند.
    سبزواری در ادامه بیان داشت: بانک ایران زمین در راستای حمایت از کارآفرینی قدم بر داشته و با اشاره به اینکه سال95 مزین به سال "اقتصاد مقاومتی" است برنامه ریزی وپشت کار را ازعوامل اصلی موفقیت و باعث پویایی بیشتر مجموعه دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو