عصر بازار

فرمانده انتظامی فراهان:

سارقان ساختمان‌های نیمه کاره به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی فراهان از دستگیری چهار نفر اعضای باند سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و اعتراف آنان به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارقان ساختمان‌های نیمه کاره به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، صفر علی روشنایی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در هفته گذشته در سطح شهر فرمهین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس یکی از سارقان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

    این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد سارق با همدستی دو تن از دوستان خود با یک دستگاه موتورسیکلت و با استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت وسایل و لوازم رها شده در ساختمان‌های نیمه کاره کرده و پس از سرقت لوازم را به یک ضایعاتی در شهر فرمهین می‌فروشند.

    وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری دو همدست دیگر متهم شدند، تصریح کرد: دستگیر شدگان در تحقیقات تکمیلی مأموران پلیس آگاهی به 12 فقره سرقت لوازم ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

    روشنایی با بیان دستگیری خریدار اموال مسروقه گفت: تعدادی از لوازم مسروقه از مغازه مال‌خر نیز کشف و هر چهار نفر متهم پرونده، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی