عصر بازار

آباد تصریح کرد:

کاهش چشمگیر مشکلات بانکی زائران کربلا با اقدامات بانک شهر

عصر اعتبار- عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به خدمات بانک شهر در کربلا گفت: اقدامات این بانک در ایام اربعین، مشکلات بانکی زائران حسینی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

کاهش چشمگیر مشکلات بانکی زائران کربلا با اقدامات بانک شهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان این‌که ورود بانک شهر به نظام بانکی کشور عراق همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) اتفاق خوشایند و مهمی است، گفت: با ورود بانک شهر شاهد کسادی بازار دلالان و سوءاستفاده گرانی خواهیم بود که در این ایام برای زائران ایرانی مشکلات مالی ایجاد می کردند.
    معصومه آباد با اشاره به این‌که هرساله مردم با حضور میلیونی در این راهپیمایی حماسه حسینی(ع) را به تصویر می کشند، تصریح کرد: در سال های گذشته حضور میلیونی مردم در کشور عراق و حتی در نقاط صفر مرزی همراه با مشکلاتی از نظر تامین امکانات و تدارکات و مالی بوده که امسال با ورود بانک شهر شاهد کاهش چشمگیر این مشکلات بوده ایم.
    وی با تاکید بر این‌که میزان ارائه خدمات بانک شهر و شمار خودپردازهای نصب شده در مناطق مرزی و کشور عراق می بایست در سال های آینده افزایش چندبرابری داشته باشند، افزود: اتفاق خوبی که امسال رقم خورد، حضور بانک شهر و ارائه تسهیلات بانکی برای دسترسی شهروندان به ارز جاری کشور عراق بود که سبب تامین نیازهای شهروندان شده است.
    آباد با بیان این‌که در مراسم اربعین عمده مشکل شهروندان تامین نقدینگی است، خاطر نشان کرد: به دلیل فشار جمعیت، معذوریت‌ها و محدودیت‌های مراسم سال‌های گذشته، مردم برای تامین پول نقد توسط سودجویان به بیراهه کشیده می شدند و به نوعی بازار کاسبی ایجاد شده بود، از همین رو امیدواریم با ورود بانک شهر شاهد پایان یافتن این شیوه های کاسبی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی