عصر بازار

دستگیری زن سارق در جریان بیستمین سرقت

عصر اعتبار- رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک، از دستگیری یک زن سارق در محدوده الهیه خبر داد و گفت: این متهم که برای بیستمین بار دست به سرقت زده بود، با تلاش ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک، دستگیر شد.

دستگیری زن سارق در جریان بیستمین سرقت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ محمد  لطیفی درباره جزییات دستگیری این متهم سابقه دار گفت: با شکایت کسبه یک پاساژ در محدوده الهیه، در خصوص وقوع چندین فقره سرقت های کش روی از مغازه ها و فروشگاه های این محدوده، تیمی از ماموران برای بررسی وارد عمل شده و به بررسی جوانب امر پرداختند.

    وی افزود: در بررسی فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته فروشگاه ها و مغازه هایی که مورد سرقت قرار گرفته بودند، مشخص شد که سرقت های از سوی یک زن سارق حرفه ای که تحت پوشش خریدار به فروشگاه های وارد می شود، صورت می گیرد. سرانجام چهره متهم از دوربین های مداربسته استخراج شده و در اختیار ماموران قرار گرفت و همچنین آموزش های لازم در خصوص برخورد با سارق مذکور به فروشندگان و مالکان فروشگاه های این محدوده ارایه شد.

    لطیفی ادامه داد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از کسبه این محدوده ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد که سارق مذکور در فروشگاهش حضور دارد. بلافاصله با هماهنگی های انجام شده تیمی از ماموران کلانتری 124 در مدتی کمتر از هفت دقیقه در محل حاضر و ماموران زن این کلانتری زن سارق را دستگیر و وی را به همراه چند دست لباس که در حال سرقت آنها بود، به کلانتری منتقل کردند.

    وی افزود: از سوی دیگر شاکی نیز به کلانتری دعوت شد و با اینکه متهم در بازجویی های اولیه منکر اتهامات وارده بود، پس از بازبینی فیلم های سرقتش از فروشگاه های متعدد این محدوده مجبور به اعتراف شده و به 20 فقره سرقت و کش رو زنی اعتراف کرد. به این ترتیب پرونده تکمیل و متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی