عصر بازار

گران‌ترین خودروی جهان فروخته شد+عکس

عصر اعتبار- خودرو Ferrari ۲۵۰ GTO با قیمت پایه ۵۷ میلیون دلار به عنوان گران‌ترین خودرو جهان فروخته می‌شود.

گران‌ترین خودروی جهان فروخته شد+عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، در سال 2014 میلادی اتومبیل Ferrari 250 GTO با قیمت 38.1 میلیون دلار توانست عنوان گران‌ترین خودرو جهان را به خود اختصاص دهد. با این وجود خبرهای جدید نشان می‌دهد که احتمالا به زودی رکورد مذکور می‌شکند.

    هم‌اکنون 39 دستگاه خودرو برای فروش عرضه شده‌اند که تمامی آنها قیمت بسیار زیادی دارند و می‌توانند رکورد یاد شده را بشکنند. دو فردی که به صورت شخصی کلکسیون اتومبیل جمع‌آوری می‌کنند پیشنهاد داده‌اند Ferrari 250 GTO را به قیمت 57 میلیون دلار خریداری کنند و البته در این میان شرکت بریتانیایی Talacrest یک دستگاه از این خودرو را به تازگی به قیمت 55.8 میلیون دلار فروخته است.

    هر زمان که حراجی مربوط به 100 خودرو گران جهان برگزار می‌شود، علاقمندان پیشنهادهای بالای خود را مطرح می‌کنند و این نخستین باری است که کلکسیونرها حاضرند برای خرید یک دستگاه خودرو قدیمی بیشتر از 55 میلیون دلار بپردازند.

    با این توضیحات، خودرو Ferrari 250 GTO با رنگ بدنه آبی کاربنی عنوان گران‌ترین خودرو جهان را به خود اختصاص داده است. دو فردی که پیشنهاد داده‌اند این خودرو را به قیمت 57 میلیون دلار خریداری کنند، از شمال فرانسه و نیویورک آمریکا بوده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی