عصر بازار

بانک صادرات ایران حامی ایده های خلاقانه است

عصر اعتبار- رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران گفت: این بانک با توجه به اهمیت مقوله ایده های خلاق از هیچ تلاشی در راستای حمایت از این نوع ایده ها تا رسیدن به طرح های اجرایی و عملیاتی دریغ نمی کند.

بانک صادرات ایران حامی ایده های خلاقانه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، " علی جهانی" درهمایش ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی افزود: وجود امنیت، تأمین منابع مالی و آموزش سه ضلع اصلی برای خلق یک ایده و اجرایی کردن آنهاست و بانک صادرات در این راستا گام های بلندی برداشته و با حمایت جدی خود این مسیر را استمرار می بخشد.

    وی اضافه کرد: انسان های نوآور با نگاهی متفاوت به توانمندی های خود و پیرامون خود می نگرند و پیامد این روند بهره مندی جامعه از ستاوردهای و مواهب این نوع نگرش است که امیدواریم در نظام آموزشی کشور برای رشد خلاقیت و تفکر نوآورانه کودکان و نوجوان، به ویژه از بدو آموزش رسمی ساز و کارهای مشخص و بر پایه آخرین روش های علمی فراهم شود.

    جهانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گشایشی که برای فعالیت های بین المللی بانک صادرات ایران ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: برخورداری از ٢٧ واحد بانکی در خارج از کشور این فرصت را برای بانک صادرات و کشور عزیزمان فراهم کرده است تا با تکیه بر نیروهای متخصص و توانمند و بهره گیری از شبکه گسترده، نقش بیشتری در عرصه اقتصادی کشور ایفا کند.

    شایان توجه است در این همایش ملی که با حضور شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران، مدیران ارشد دولتی و فعالان اقتصادی و کارآفرین برگزار شد، تندیس کارآفرین برتر کشور به زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران تعلق گرفت.

    رویکرد بانک صادرات ایران به حمایت از کارآفرینان و فعالین صنایع دانش بنیان از یک سو و تأمین سرمایه مورد نیاز برای بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط تولیدی است که نتیجه اقدامات انجام شده منجر به ایجاد فرصت های شغلی برای گروه های مختلف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی