عصر بازار

مرکز مالی ایران با وایلی قرارداد همکاری امضا کرد

عصر اعتبار- مراسم امضا قرارداد همکاری مرکز مالی ایران و شرکت جان وایلی امروز در سازمان بورس و اوراق برگزار شد.

مرکز مالی ایران با وایلی قرارداد همکاری امضا کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، بر اساس این قرار داد مرکز مالی ایران نمایندگی انحصاری برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های حرفه‌ای تحلیل گرمالی خبره CFA، حسابداری مدیریتCMA و حسابرسی داخلی CIA را از شرکت وایلی اخذ کرده است.

    در ابتدای این مراسم علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران با اشاره به عمق بخشی به دانش مالی کشور گفت: توسعه آموزش‌های کاربردی و مشارکت موثر با فعالان حوزه های بین المللی می‌تواند در توسعه ارتقای سطح علمی اهالی بازار موثر باشد.

    وی در توضیح این قرار داد گفت: همکاری ما با شرکت وایلی به مدت 3 سال است. این دوره‌ها به صورت آنلاین، مجازی و در قالب پروژه یادگیری اثربخش برگزار می‌شود. از ویژگی‌های این دوره همزمانی زمان دوره‌ها با دیگر کشور‌های جهان از جمله چین و هند است.

    نقوی در ادامه بیان کرد: درصد بالای قبولی افرادی که این دوره را پشت سرگذاشته‌اند خود نشان دهنده کیفیت بالای این دوره است. به طور میانگین از بین 10 نفر شرکت‌کننده در این دوره‌ها 9نفر موفق به قبولی در آزمون و اخذ مدرک شده‌اند.

    مدیر عامل مرکز مالی ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص موانع برگزاری آزمون CFA در ایران گفت: موسسه CFA به تازگی ایران را از لیست تحریم‌ها خارج کرده است. در ماه‌های گذشته مذاکراتی از سوی ایران صورت گرفته است. برای برگزاری آزمون در ایران شرایط برگزاری امتحان و تعداد نفراتی که می‌توانند شرکت کنند بسیار مهم است. زمینه‌های برگزاری آزمون در دست پیگیریست و به نظر می‌رسد در کوتاه مدت محیا شود.

    نقوی در ادامه گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی معرفی و نقد کتاب‌های تخصصی حوزه مالی از دیگر محورهای این همکاری است. این تفاهم نامه میان مرکز مالی ایران و انتشارات آوند دانش نماینده انحصاری انتشارات وایلی در ایران و شرکت همراه علم نماینده انتشارات مک گروهیل در ایران به امضا رسید و با امضای این تفاهم‌نامه مرکز مالی ایران به‌عنوان نماینده انحصاری آوند دانش و همراه علم در حوزه بازارهای مالی فعالیت خواهد کرد.

    در بخش دیگری از این نشست عزیز طیبی مدیر توسعه بین المللی وایلی با اشاره به قدمت شرکت وایلی گفت: این شرکت عمر بیش از 200 سال داشته و از نییورک فعالیت خود را آغاز کرده است. هم اکنون وایلی دفاتر زیادی در سراسر جهان دارد که به صورت تخصصی در حوزه‌های علوم، تکنولوژی و مهندسی پزشکی فعالیت دارد. شاخه دوم فعالیت این شرکت در زمینه مباحث مالی،حسابداری و تجاری است که در زمینه حسابداری یکی از انتشارات پیش رو در جهان به شمار می رود.

    طیبی در زمینه دلایل انتخاب مرکز مالی نیز گفت: با توجه اینکه این مرکز در زمینه آموزش و پژوهش فعالیت می کند می تواند اهداف بسیار خوبی را با وایلی به سرانجام برساند.

    وی در پایان بیان کرد: آغاز همکاری ایران و وایلی در سه زمینه تخصصی است که در طولانی مدت می تواند بسیار گسترده از قبل باشد.

    در بخش آخر این نشست بهادر بیژنی، معاون سازمان بورس و اوراق بهادار درحوزه بین الملل، با اشاره به ارتقای سطح فرهنگی بازار سرمایه گفت: این قرارداد می تواند استانداردهای حرفه ای بازار سرمایه را تا حد زیادی ارتقا دهد.نکته مهم دیگر در خصوص این قرار داد موضوع جهانی شدن بازار سرمایه ایران ایت. با توجه به اینکه یکی از مسائل کلیدی بورس در زمینه بین المللی شدن این بازار است به نظر می رسد قرارداد با وایلی می تواند کمک بزرگی به شمار رود.

    بیژنی با اشاره به مزایای آزمون های وایلی گفت: یکی از قسمت های جالب این پکیج همراهی شرکت کننده تا زمان موفقیت در آزمون است. این خدمات به شرکت کننده این گارانتی را می دهد که تا موفقیت نهایی همچنان همکاری می کند.

    لازم به ذکر است علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره ها می توانند از تاریخ 15 آرماه سال جاری اقدام به ثبت نام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو