عصر بازار

رشد ۱۴.۵ درصدی صدور کارتهای الکترونیک در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۵

عصر اعتبار- با اقدامات انجام شده و استقبال مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، میزان کارت های فعال صادر شده با ۱۴.۵ درصد رشد به چهار میلیون فقره رسید.

رشد ۱۴.۵ درصدی صدور کارتهای الکترونیک در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با توسعه بانکداری الکترونیک در کشور و نقش بسزای آن در تسهیل امور بانکی و ایجاد دسترسی آسان به خدمات و سرویس های پرداخت از راه دور ، استفاده از عابر بانک ها روز به روز گسترش بیشتری می یابد.
    یکی از ابزارهای انتقال الکترونیکی وجوه که در تجارت الکترونیکی از اهمیت خاصی برخوردار است، کارتهای بانکی می باشند.
    استفاده از کارتهای بانکی در افزایش رضایت و احساس امنیت مشتریان بانک موثر می باشد و هر یک از متقاضیان استفاده ازخدمات کارت می تواند با مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و جاری، درخواست صدورکارت نماید.
    بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مشتریان، اغلب شعب خود را به دستگاه‌های صدور آنی کارت مجهز نموده است و هموطنان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه و افتتاح حساب در آن نسبت به صدور کارت الکترونیک اقدام نمایند.
    تا کنون قریب به چهار میلیون فقره کارت نقدی فعال در 528 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقصی نقاط کشور صادر شده است که نسبت به پایان سال 1394 با 14.5 درصد رشد همراه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی