عصر بازار

بیش از ۷۷۰۰۰ مورد پرداخت خسارت در روز / ثبات در روند شش ماهه نخست

نگاهی به عملکرد بیمه ایران در شش ماهه ابتدای سال جاری

عصر اعتبار- بررسی های آماری بیمه ایران در شش ماهه نخست سال جاری نشان می دهد ، این شرکت بیمه دولتی پس از چندین دوره تغییرات مداوم مدیریتی ، به دوران ثبات عملکردی خود نزدیک می شود.

نگاهی به عملکرد بیمه ایران در شش ماهه ابتدای سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، 15 آبان ماه به عنوان نخستین روزی که اولین شرکت بیمه ایرانی رسما پا به عرصه بازار صنعت بیمه ایران  نهاد حائز اهمیت است بخصوص اینکه پای بست های بیمه گری ایرانی و دولتی با تاسیس این شرکت پی ریزی شد از این رو تحلیل عملکرد شرکت مزبور با اتکاء به آمار عملکرد شش ماهه 95 حائز اهمیت می باشد.

    از مجموع 139 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در شش ماه سال جاری ، 56 هزار میلیارد ریال توسط بیمه ایران تولید شده است که در حدود 40 درصد از کل حق بیمه تولیدی در شش ماه ابتدای سال جاری را تشکیل می دهد، نکته بارز این ارقام  رشد بیش از 7 درصدی حق بیمه تولیدی شش ماهه نسبت به پنج ماهه سال جاری است که می تواند حاکی از پالایش پرتفوی و انعقاد قرار دادهای بهینه باشد.

    گفتنی است 44 درصد از کل خسارت پرداختی صنعت بیمهمعادل با 39 درصد از حق بیمه های تولیدی این شرکت می باشد و 79 درصد از کل خسارت پرداختی صنعت بیمه نیز سهم بیمه ایران می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی