عصر بازار

حضور ۵ درصدی کارکنان کوثر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی

عصر اعتبار: عصر روز سه شنبه دوم آذرماه مراسم استقبال از زائرین اربعین حسینی در محل نمازخانه حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

حضور ۵ درصدی کارکنان کوثر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰
  • حضور 5 درصدی کارکنان کوثر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی
  • حضور 5 درصدی کارکنان کوثر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی
  • حضور 5 درصدی کارکنان کوثر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی
  • حضور 5 درصدی کارکنان کوثر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همزمان با هفته بسیج مراسم استقبال از کاروان اربعین حسینی با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل، معاونین و پرسنل ستاد مرکزی، مسئولین دوایر و روسای حوزه های مدیریت شعب استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، این مراسم با تلاوت قرآن آغاز و در ادامه جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور زائرین با وجود خستگی سفر  گفت: راهپیمایی اربعین یک پدیده بی‌همتا و اقدامی منحصر به فرد بوده  و باید به این پدیده پرداخته و ترویج شود.

دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر نیز با افتخار به حضور کوثریان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: تعداد بیش از 125 نفر معادل پنج درصد از کارکنان موسسه کوثر زائر کربلای معلی بوده اند. امیدوارم در راهپیمایی سال آینده تعداد زائرین موسسه اعتباری کوثر افزایش یابد.

نایب رییس موسسه اعتباری کوثر در ادامه از اعزام کاروان ویژه بانوان کوثری به کربلای معلی طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: 22 درصد از شاغلین موسسه را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی و حضور میلیون ها زائر در این حرکت فرهنگی اظهارداشت: در این راهپیمایی 10 روزه  مدیریت برگزاری مراسم و ایثار عراقی ها در پذیرایی از زائرین حسینی کاملا مشهود بود .

دکتر رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نشان می دهد که آل الله تنها نبوده و حضور میلیونی زائرین خود بیانگر عقبه سوره کوثر است. همچنین شرمساری عراقی ها که نتوانستند در زمان وقوع این حادثه عظیم تاریخی از اهل بیت (ع) حمایت کنند، احساس می شد.

بر اساس این گزارش، کاروان 50 نفره موسسه اعتباری کوثر  با سفر به نجف اشرف و طی نمودن مسیر نجف تا کربلا امسال نیز برای سومین سال پیاپی حضور خود را در کنار خیل عظیم عاشقان حسینی ثبت و ماندگار نمودند.

یادآور می شود، موسسه اعتباری کوثر هم راستا با حرکت عظیم فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی طبق سنوات گذشته با برپایی موکب آبرسانی در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه و توزیع صدها هزار بطری آب معدنی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی نموده است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی