عصر بازار

اعتماد سهام‌داران عامل افزایش سرمایه بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر با ایجاد اعتماد در سهام‌داران خود، مرحله اول عملیات اجرایی افزایش سرمایه را با حضور ۹۵درصد از سهام‌داران به پایان رساند.

اعتماد سهام‌داران عامل افزایش سرمایه بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ مرحله اول عملیات اجرایی افزایش سرمایه  بیمه‌کوثر  از مبلغ 140 به 250 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهام‌داران انجام شد و در تاریخ دوم آبان‌ماه 1395 مهلت واریز مبلغ اسمی سهام به حساب افزایش سرمایه ناشی از حق‌تقدم‌های تعلق گرفته به سهام‌داران به پایان رسید.
    نوید خاندوزی از آغاز مرحله دوم افزایش سرمایه فروش حق‌تقدم‌های استفاده نشده سهام‌داران در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان‌کرد: پس از اخذ مجوز مربوطه از سازمان بورس و اوراق بهادار مرحله دوم عملیاتی می‌شود و این امر به اطلاع سهام‌داران خواهد رسید.
    وی درخصوص پی‌گیری‌های سهام‌داران نسبت‌به تبدیل حق‌تقدم‌های استفاده نشده به سهام، گفت: تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا در کمترین زمان ممکن تمام امور مربوط به افزایش سرمایه را انجام دهیم.
    مدیر سرمایه‌گذاری شرکت افزود: با مساعدت همکاران اداره ثبت شرکت‌ها و سایر ارگان‌های مربوطه سهام به ثبت رسیده و اوراق سهام جدید پس از چاپ و زمان‌بندی که از سوی شرکت اعلام می‌شود آماده و به سهام‌داران تحویل داده می‌شود.
    نوید خاندوزی تصریح‌کرد: امید است باتوجه‌به روند روبه رشدی که شرکت در جذب پرتفوی  و قبول بیمه‌‌های اتکایی و همچنین افزایش نسبت توانگری مالی خواهد داشت (باتوجه‌به ثبت افزایش سرمایه) آینده‌ای روشن و پرفروغ را در صنعت بیمه کشور و نیز برای سهام‌داران خود متصور خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی