عصر بازار

دستور ویژه زنگه برای پرداخت خسارت به مردم آمل

عصر اعتبار- نماینده مردم آمل در مجلس از وصل شدن برق و گاز مردم حوزه انتخابیه‌اش بعد از بارش سنگین برف طی چند روز گذشته و دستور ویژه وزیر نفت برای پرداخت خسارت به مردم خبر داد.

دستور ویژه زنگه برای پرداخت خسارت به مردم آمل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عزت‌الله یوسفیان گفت: با آغاز بارش برف در شهرستان آمل به دلیل سنگینی ناشی از نشستن برف روی لوله‌های انتقال گاز و درختان در مسیر تیرهای چراغ برق، گاز و برق مردم آمل برای ساعاتی قطع شد اما با دستور وزرای راه و شهرسازی و نفت با پایان بارش، امدادرسانی برای وصل شدن برق و گاز سرعت گرفت.

    وی افزود: با شکسته شدن درختان روی سیم‌های برق احتمال آتش‌سوزی و بروز حادثه زیاد بود به همین دلیل پست‌های برق شهرستان قطع شد اما بعد از کاهش بارش، ماموران شرکت برق با ترمیم خطوط انتقال و تعویض سیم‌های برق خطر آتش‌سوزی را از بین برده و در حال حاضر شرایط به وضعیت عادی برگشته است.

    این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به وصل شدن گاز شهرستان آمل، گفت: با دستور وزیر نفت، گاز مردم وصل شده است البته با توجه به برودت هوای سرد در آمل امیدوارم با افت فشار روبرو نشویم.

    وی از دستور ویژه وزیر نفت برای پرداخت خسارات به منازل مسکونی و شرکت‌های خصوصی که دچار قطع گاز و آسیب به خطوط گاز شدند، خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی