عصر بازار

تاکید بر تحقق اهداف استراتژیک بانک در فرصت باقی مانده از سال جاری

عصر اعتبار- حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران از ارزیابی میزان تحقق و پیشرفت اهداف روابط عمومی و بازاریابی استان ها بر اساس استراتژی و برنامه محوری طراحی و تدوین شده برای سال جاری خبر داد.

تاکید بر تحقق اهداف استراتژیک بانک در فرصت باقی مانده از سال جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حیدری با اشاره به اهمیت تدوین استراتژی های تبلیغاتی در تحقق فعالیت های بانک بیان داشت:  تعیین ماموریت بانک در حوزه روابط عمومی و بازاریابی در چشم انداز میان مدت و بلند مدت، تعریف ارزش ها، تبیین اهداف جزیی و عملیاتی در راستای اهداف کلی و تکنیک اجرایی کردن آنها در حوزه بازارهای هدف مشتریان از جمله مهمترین دستاوردهای تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی و تبلیغات بوده است.
    وی ضمن تشریح اهداف و ماموریت های بانک اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی کشور در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت بانکی به آحاد جامعه می باشد که با استفاده از نیروی های جوان و متخصص به دنبال پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است.
    حیدری با تاکید بر اهمیت تحقق اهداف تبیین شده برای سال 95 گفت: مدیران استان ها و کلیه کارکنان بانک باید در سه ماه باقی مانده از سال تمامی تلاش خود را برای دستیابی به برنامه های تدوین شده داشته باشند.
    وی تصریح کرد: ارزیابی استان ها بر اساس میزان رشد و دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه های روابط عمومی و بازاریابی صورت خواهد گرفت و مدیران و کارکنان ساعی در استان های کشور باید برای افزایش سهم بانک از بازارهای هدف تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
    رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی افزود: ماموریت این بانک به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی کشور در حوزه قرض الحسنه این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده، حضوری موثر در شبکه بانکی داشته باشد.
    وی ادامه داد: اعتبار و خوشنامی به همراه نیروی انسانی متبحر و توانمندی در ارائه خدمات بانکی در حوزه تعهدات، این امکان را برای بانک فراهم می آورد تا در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور با ارتقای سود آوری و تامین منافع تمامی ذینفعان، بتواند نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا نماید.
    حیدری تعهد به رعایت اصول مشتری مداری و شفافیت در ارائه خدمات را از جمله مهمترین ارزش های این بانک برشمرد و تاکید کرد: این ارزش ها در برگیرنده اهدافی چون افزایش سهم از بازارهای هدف، کاهش مطالبات معوق، ارتقای سطح خدمات الکترونیکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و افزایش بهره وری کارکنان خواهد بود.
    وی روابط عمومی و بازاریابی را حلقه وصل میان همکاران، مشتریان و ذینفعان دانست و گفت: روابط عمومی و شناخت بازار به عنوان زنجیره وصل میان این سه محور به شمار می آید و عاملی مهم برای ارتباط موثر و دوسویه آن ها با یکدیگر و مدیران عالی سازمان می باشد.
    رئیس اداره روابط عمومی وبازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: سند راهبردی روابط عمومی و بازاریابی با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامع و اقتضایی، چشم اندازی از فعالیت های آینده بانک را ارائه می دهد که خواهد توانست آمادگی مواجهه با تحولات بانکی را داشته باشد.
    وی بیان داشت: به این ترتیب پیش بینی می شود تدوین این برنامه استراتژیک به بهینه سازی عملکرد روابط عمومی در امر بازاریابی و تبلیغات کمک کرده و دستیابی به جایگاهی تاثیر گذار و توانمند را فراهم نماید.
    حیدری در پایان افزود: در صورتی که این برنامه به صورت کامل و دقیق از سوی تمام ارکان بانک اجرا شود، آینده روشنی در انتظار بانک قرض الحسنه مهر ایران خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی