عصر بازار

انعقاد تفاهمنامه فی ما بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و پست بانک ایران

عصر اعتبار- اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه پدرام رئیس هیات مدیره در راستای برقراری تعاملات بین بانکی طی جلسه ای با خسرو فرحی مدیرعامل و محمد حسین مهرانی اردبیلی و احتشام فلاح فر اعضای هیأت مدیره پست بانک ایران دیدار و گفتگو کرد.

انعقاد تفاهمنامه فی ما بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیران دو سازمان در این نشست صمیمی بر گسترش تعاملات فی ما بین و حضور فعال در شبکه بانکی کشور به منظور توسعه روابط و همکاری های موثر تاکید نمودند.
    مرتضی اکبری در این جلسه اظهارداشت: استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه برای ارائه خدمات بیشتر به هموطنان هدف اصلی از این تفاهمنامه می باشد تا بتوانیم ضمن ترویج فرهنگ قرض الحسنه نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور و رفع مایحتاج ضروری نیازمندان جامعه ایفا نماییم.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی، امور خیر و خداپسندانه گام بر می دارد و همکاری آن با پست بانک ایران می تواند به گسترش و تنوع خدمات ارائه شده به مشتریان کمک کند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه ابراز امیدواری نمود تا با افزایش همکاری های دو جانبه، این دو بانک هر چه بیشتر جهت خدمت رسانی به آحاد جامعه و سپرده گذاران گام بردارند و خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک تخصصی قرض الحسنه کشور و در جهت حمایت از نیازمندان جامعه به دنبال بستر سازی و ایجاد سرویس ها و خدمات متنوع بانکی می باشد.

    خسرو فرحی نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات پست بانک ایران اظهارداشت: انعقاد تفاهم‌نامه بین این دو بانک می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت‌های جدیدی در عرصه بانکداری باشد و می‌توانیم از ظرفیت‌های ایجاد شده به منظور گسترش و تنوع خدمات به مشتریان استفاده نماییم.
    وی تصریح کرد: پست بانک ایران در راستای تحقق رویکرد خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم، آماده هرگونه همکاری، ارائه خدمات متقابل و توسعه تعاملات مالی با بانک قرض الحسنه مهر ایران است.
    در پایان این نشست به منظور گسترش تعاملات و تعمیق مناسبات بانکی، تفاهم نامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و پست بانک ایران منعقد گردید.
    شایان ذکر است در این دیدار، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و سلطانیان مدیر شعب استان  تهران نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی