عصر بازار

مسئول مستقیم ورزش حرفه ای، بنگاه های اقتصادی و مردم هستند

عصر اعتبار- گام های ابتدایی فوتبال حرفه ای در ایران برداشته شده است و اساس این اقدام بزرگ اقتصاد است .

مسئول مستقیم ورزش حرفه ای، بنگاه های اقتصادی و مردم هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل تیم تراکتور سازی تبریز با حضور در شعبه مستقل مرکزی کوثر و افتتاح حساب هواداری کوثر، به خانواده بزرگ هوادار کارت کوثر پیوست.

    مصطفی آجرلو مدیرعامل تیم تراکتور سازی تبریز با دریافت کارت هواداری تیم تراکتور سازی تبریز گفت: من فکر می کنم که به لطف خدا یک اتفاق بزرگی در ایران رخ داد و آن اینکه فوتبال ایران گام های ابتدایی فوتبال حرفه ای را برداشته و اساس این فوتبال حرفه ای، اقتصاد است .

    وی افزود: اگر ورزش را در چهار بُعد تربیتی(با مسئولیت آموزش و پرورش) همگانی(با مسئولیت شهرداری) قهرمانی (با مسئولیت وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک) و حرفه ای تقسیم بندی می نماییم در ورزش حرفه ای ، مسئولیتی به طور مستقیم بر عهده هیچ یک از این نهاد ها نبوده و مسئول مستقیم ورزش حرفه ای بنگاه های اقتصادی و مردم هستند .

    آجرلو با اشاره به بُعد اقتصادی فوتبال حرفه ای افزود: مردم و بنگاه های اقتصادی پشتوانه اصلی فوتبال حرفه ای می باشند. ایده پردازی طرح هوادار کارت کوثر از سوی موسسه اعتباری کوثر برای حمایت از تیم های پرسپولیس ، استقلال و تراکتور سازی که باشگاه های پرطرفدار مردمی هستند بسیار مناسب است.

    مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریزگفت: امروز روز کار است و اینکه ما نمی توانیم و از کجا بیاوریم و باشگاه را اداره کنیم به سر رسیده است .

    وی تصریح کرد: یک موسسه اعتباری حامی  ورزش حرفه ای فوتبال شده است. ما جدا از اینکه فوتبالی حرفه ای را در مستطیل سبز انجام می دهیم، از آن مهمتر برای اداره این فوتبال کار اقتصادی است که مردم باید حمایت و کمک کنند.  من فکر می کنم هواداران تیم تراکتور سازی تبریز با گرفتن کارت هواداری کوثر می توانند کارهای روزمره خود مانند خریدهای روزانه، دریافت، پرداخت، انتقال وجه و قبوض خود را پرداخت کنند. این موارد را می توان با کارتهای دیگر انجام داد، اما اگر با هوادار کارت کوثر انجام شود می توانند از تیم محبوبشان حمایت کنند.

    آجرلو با اشاره به حمایت موسسه اعتباری کوثر از تیم تراکتور سازی تبریز بیان داشت: با کمک هوادارن محترم ان شاءالله اتفاق خوبی رقم می خورد و تیم های پرطرفدار می توانند با خیال آسوده فوتبال حرفه ای خود را دنبال کنند. مهم این است که به نظر من هرکس که شایسته فنی فوتبال هست باید قهرمان شود؛ چه تیم ما و چه تیم دیگر . هر تیمی که فنی تر و پرتلاش تر است لایق قهرمانی هست و تیم ما انگیزه های قهرمانی را دارد .

    مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریز افزود: ما از مردم هیچ پولی نمی خواهیم ، فقط می خواهیم که فعالیت های روزمره خود را با کارت هواداری کوثر انجام دهند و از انجام تراکنش های هوادار، تیم تراکتورسازی را در موارد مختلف ، حمایت کنند.

    آجر لو در پایان اظهار داشت: بنده 10 سال پیش که به باشگاه های قدرتمند در سطح جهان رفتم و بازدید کردم ، دیدم که باشگاه های فوتبال مانند بارسلونا، گالاتاسرای و غیره در کنار فعالیت حرفه ای خود ،فعالیت های اقتصادی قوی نیز انجام می دهند ، برای اداره فوتبال در زمین نیاز به کار اقتصادی هست و بهترین همراه ما هم موسسه اعتباری کوثر است که در این مسیر ما را یاری می کند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی