عصر بازار

قیمت نهایی کل پروژه‌های فاز ۸ مسکن مهر پردیس اعلام شد

۸۶ تا ۹۷ میلیون تومان+ جدول

عصر اعتبار- قیمت نهایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر فاز ۸ پردیس اعلام شد که بر اساس آن هزینه ساخت واحدها بسته به متراژ و با احتساب تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بانکی بین ۸۶ تا ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز ۵۶ تا ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت نهایی کل پروژه‌های فاز ۸ مسکن مهر پردیس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، شرکت عمران پردیس‌ روز گذشته قیمت نهایی بقیه پروژه‌های فاز 8 شهر جدید پردیس را اعلام کرد.

    بنابراین گزارش هزینه ساخت واحدها بسته به متراژ بین 86 تا 97 میلیون و 400 هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز 56 تا 67 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شد.

    مسئولان پردیس و وزارت راه پیش از این وعده  کرده بودند زمان تحویل پروژه‌ها با انتشار جدول قیمت تمام شده اعلام شود،اما در جدول منتشر شده چنین چیزی مشاهده نمی شود و می توان گفت این موضوع ستون خالی جداول منتشر شده برای پروژه‌ها است.

    کاربران می‌توانند جداول واضح نام پروژه به همراه متراژ و هزینه تمام شده ساخت و منابع پرداختی را از اینجا نیز مشاهده کنند.

    شرکت عمران پردیس در تاریخ 26 آبان‌‌ماه امسال نیز‌ قیمت نهایی پروژه‌های اولویت اول افتتاح فاز 8 ‌شهر جدید پردیس را اعلام کرد.

    در اطلاعیه مذکور آمده بود: به دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و  تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری‌ قیمت نهایی این پروژه ها تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد؛ دراین رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل‌های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه‌ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن‌ امکان اتمام آنها نیز فراهم شود، همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه‌ها‌، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شود.‌

    در ادامه اطلاعیه مذکور آمده بود: سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C واقع در زون 2 فاز 8 شهر جدید پردیس، ‌حداقل 562 و حداکثر 674 میلیون ریال تعیین شده است؛ درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 495 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز کنند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان‌ جهت صدور و تحویل قرارداد پیش فروش ‌کنند.

    همچنین سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه پردیس سازان نوید واقع در زون 3 فاز 8 شهر جدید پردیس، حداقل 585 و حداکثر 602 میلیون ریال تعیین شده است. درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 495 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش کند.

    در توضیحات این اطلاعیه آمده است: به منظور کاهش سهم آورده متقاضیان‌ شرکت عمران شهر جدید پردیس با اخذ مجوز از مجمع عمومی این شرکت و تائیدیه وزارت متبوع نسبت به تامین بخش قابل توجهی از هزینه های پروژه ها از منابع داخلی اقدام کرده است؛ همچنین به‌منظور تحقق برنامه تحویل مرحله به مرحله واحدها ، هم اکنون اولین زون افتتاح در فاز 8 شهر جدید پردیس در پروژه های یادشده در نظر گرفته شده است‌.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی