عصر بازار

یک مقام شرکت مخابراتی آفریقای جنوبی خبر داد

برنامه ام تی ان برای ورود به بازار تجارت الکترونیک ایران

عصر اعتبار- شرکت مخابراتی ام تی ان آفریقای جنوبی اعلام کرد طرح هایی جدی برای افزایش حضور خود در بازار ایران طراحی کرده است و تجارت الکترونیک، نقش مهمی در برنامه آینده این شرکت برای حضور در بازار ایران خواهد داشت.

برنامه ام تی ان برای ورود به بازار تجارت الکترونیک ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، شرکت مخابراتی ام تی ان آفریقای جنوبی اعلام کرده که طرح هایی جدی برای افزایش حضور خود در بازار ایران طراحی کرده است. این شرکت تاکید کرده که تجارت الکترونیک، نقش مهمی در برنامه آینده این شرکت برای حضور در بازار ایران خواهد داشت.

    یک مقام ارشد شرکت ام تی ان در مصاحبه با رویترز گفت، برنامه های توسعه فعالیت شرکت در بازار ایران بخشی از یک استراتژی گسترده 10 ساله برای تحکیم موقعیت ام تی ان در بازارهای به گفته وی پرریسک اما پرسود است.
    استفن وان کولر، رئیس تازه منصوب شده بخش استراتژی، ادغام و خریدهای شرکت ام تی ان گفت: ما خیلی در مورد ایران و احتمالاتی که در مورد بازار این کشور وجود دارد هیجان زده ایم...این اقتصاد دیجیتالی در ایران حرکت سریعی خواهد داشت.»
    بر اساس این گزارش، ام تی ان بزرگترین شرکت تلفن همراه در قاره آفریقا از نظر میزان فروش است، که قبلا حدود 700 میلیون دلار برای هزینه های سرمایه گذاری از جمله جهت گسترش شبکه خود در ایران کنار گذاشته است. با این حال، این شرکت به دنبال گسترش خدمات خود است تا توسعه سریع پیشنهادات تجارت الکترونیک در ایران را نیز در برنامه های خود بگنجاند.
    کولر گفت: «هرچند حضور ما در فضای تجارت الکترونیک ایران هنوز ناچیز است، اما این حضور به ویژه در بخش های خرده فروشی و مسافرتی به سرعت در حال رشد است.»
    ایران با جمعیتی جوان و نرخ بالای استفاده از تلفن همراه، فرصتی پرسود برای شرکت های مخابراتی است که به دنبال توسعه بازارهای خود هستند.
    کولر گفت: «با لغو تحریم ها شما شاهد اقتصادی خواهید بود که واقعا به سرعت رشد می کند. این وضعیت تقریبا مشابه راهی است که آفریقای جنوبی در سال 1994 (پس از پایان دوران آپارتاید) پیمود.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو