عصر بازار

سارقان منزل در یوسف‌آباد گم شدند

عصر اعتبار- رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از دستگیری دو سارق منزل پیش از پیدا کردن راه فرار از خیابانهای یوسف‌آباد خبرداد.

سارقان منزل در یوسف‌آباد گم شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد ناصری در این‌باره گفت: چندی‌ پیش یکی از شهروندان ساکن در محدوده یوسف‌آباد با پلیس تماس گرفته و از حضور دو سارق در خانه‌ای خبر داد و گفت که این افراد با تخریب در ورودی منزل وارد آن شده‌اند.

    وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی کلانتری 125 یوسف آباد برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: با حضور ماموران در محل، دو تن از اهالی محله به آنها مراجعه کرده و اعلام کردند که دو سارق پس از شکستن شیشه منزلشان برای سرقت وارده راهروی خانه شده اند که با حضور اهالی خانه و ایجاد سر و صدای همسایه ها از محل گریخته‌اند.

    ناصری ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز امکان حضور سارقان در محدوده انتظامی وجود داشت، بلافاصله تیم های عملیاتی سطح محدوده را تحت پوشش انتظامی قرار دادند تا اینکه یکی از گشتهای مستقر در محل موفق شدند این سارقان را که با یک خودرو در حال فرار بوده اما نمی‌توانستند از محدوده یوسف‌آیاد خارج شوند، شناسایی کرد.

    وی با بیان اینکه پس از مشاهده خودروی متهمان تعقیب و گریز میان پلیس و این افراد آغاز شد، گفت: پلیس خودروی متهمان را تحت تعقیب قرار داد و با توجه به اینکه متهمان سعی داشتند با انجام حرکات خطرناک از محل دور شوند، پلیس به خودروی آنها شلیک و هر دوی آنها را مجبور به توقف کرد.

    رییس کلانتری 125 یوسف‌آباد با اشاره به دستگیری متهمان و انتقالشان به کلانتری ادامه داد: این متهمان تحت بازجویی قرار گرفته و از خودریشان نیز بازرسی شد که در بازرسی از خودرو تجهیزات سرقت از منازل از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی لوازم مسروقه منزل و خودرو کشف و ضبط شد.

    ناصری با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم اظهارکرد: دو متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل شهروندان در این محدوده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی