عصر بازار

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان کردستان بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان کردستان با حضور غفاری عضوهیات مدیره و توکلی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل ساختمان سرپرستی این استان برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان کردستان بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، طی مراسمی با حضور غفاری عضو هیات مدیره و توکلی مدیر امور استان های بانک، از زحمات رحیمی مدیر شعب سابق استان کردستان تجلیل به عمل آمد و عدل ستا طی حکمی از سوی مدیرعامل، به مدت یکسال به عنوان مدیرشعب جدید این استان معرفی گردید.
    در ابتدای مراسم رحیمی ضمن عرض خیر مقدم، با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد شعب استان در حوزه جذب منابع، تخصیص بهینه مصارف و اقدامات صورت گرفته در زمینه پیگیری و وصول مطالبات، برای عدل ستا مدیر جدید شعب استان کردستان آرزوی توفیق نمود.
    در ادامه، غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با قدردانی از تلاش ها و زحمات رحیمی مدیرشعب پیشین، اظهار امیدواری کرد تا مدیریت جدید استان کردستان با توجه به تجربیات و شایستگی هایش بتواند همگام با سیاستهای ابلاغی و برنامه های بانک در زمینه ایفای مسئولیت های محوله اقدامات موثری داشته باشد.
    توکلی مدیر امور استان  نیز با قرائت حکم عدل ستا، از تمامی همکاران خواست تا همچون گذشته در امور و مسئولیت های خود اهتمام داشته و برای تحقق اهداف پیش روی بانک تلاش کنند.
    در پایان با اهدا لوح یادبود از زحمات رحیمی تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی از سوی مدیرعامل که توسط غفاری عضو هیات مدیره بانک تقدیم گردید، عدل ستا به سمت مدیر شعب استان کردستان منصوب شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی