عصر بازار

برگزاری گردهمایی سراسری مسئولان حفاظت فیزیکی و افسر نگهبانان بانک کشاورزی با حضور عضو هیات مدیره بانک

عصر اعتبار- گردهمایی سراسری مسئولان حفاظت فیزیکی و افسر نگهبانان بانک کشاورزی روز شنبه ۱۳ آذر با حضور داور ماهی کار عضو هیات مدیره بانک آغاز به کار کرد.

برگزاری گردهمایی سراسری مسئولان حفاظت فیزیکی و افسر نگهبانان بانک کشاورزی با حضور عضو هیات مدیره بانک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ماهی کار در این همایش نقش حراست را به مثابه باغبانی توصیف کرد که برای مقابله با خطرات احتمالی می بایست آن ها را شناسایی کرده ، پیش بینی کند و سپس تدابیر و تمهیدات لازم را بیندیشد.

    وی  افزود: کارکنان، گرانبهاترین سرمایه معنوی بانک هستند و یکی از وظایف حراست این است که با حفاظت پرسنلی، در کنار کارکنان از عزت، آبرو و سلامت نیروی انسانی سازمان صیانت کند.

    داور ماهی کار  انجام تمهیدات حفاظت فیزیکی، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاع رسانی به مدیریت ارشد، حفظ سلامت سازمان و علاج به موقع آسیب‌ها و ارائه خدمات مشاوره ای به مدیریت ارشد بانک را از جمله وظایف حراست دانست و لازمه انجام صحیح آن را تقویت علم، تخصص،درایت و روشن بینی در کارکنان حراست اعلام کرد.

    وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت رضایت مندی ارباب رجوع، یکی از عوامل موثر بر این امر را انتصاب افراد شایسته و تامین امنیت و سلامت سازمان دانست و نقش حراست را در این باره بسیار مهم ارزیابی کرد.

    عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در خاتمه به تشریح انتظارات بانک از کارکنان حراست پرداخت و اهتمام نیروهای حراست بانک به سه اصل اساسی اثرگذاری، تصمیم سازی و پاسخ گویی را خواستار شد.

    بر اساس این گزارش ، گردهمایی سراسری مسئولان حفاظت فیزیکی و افسر نگهبانان بانک کشاورزی تا تاریخ 16 آذر در مرکز آموزشی – رفاهی بابلسر ادامه خواهد داشت .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی