عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند طرح صنعتی در استان فارس

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به همراه معاون استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت این استان و مدیر شهرک بزرگ شیراز صنعتی با حضور در این شهرک از طرح‌های صنعتی توسط این بانک تامین مالی شده بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند طرح صنعتی در استان فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، افخمی در این بازدیدها که از شرکت‌های بالان صنعت، شیرین صمغ ، زیبا طاق صنعت ،پارسین گستر جنوب، صنایع شیشه و پلاستیک دنیا و شرکت ب‌آ (ستاره یخی آسیا) صورت گرفت از نزدیک با روند پیشرفت و برخی مشکلات پیش‌روی شرکت‌های یاد شده آشنا شد.
    گفتنی است شرکت بالان صنعت در زمینه ی ساخت انواع بالابر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز فعالیت می‌کند و تاکنون جهت راه اندازی و تولید ، مبلغ ٥٦ هزار و ٥۰۰ میلیون ریال سرمایه ثابت و ١۰۰ میلیون ریال سرمایه در گردش از بانک صنعت ومعدن تسهیلات دریافت کرده و تعداد ٢٢۰ نفر اشتغالزایی کرده است.
    شرکت شیرین صمغ با دریافت ١٥ هزار میلیون ریال تسهیلات ثابت و ٤٥ هزار میلیون ریال سرمایه در گردش در زمینه‌ی تولید پودر و عصاره شیرین بیان فعالیت می‌کند و برای ٦٢ نفر اشتغال ایجاد کرده وشرکت زیبا طاق صنعت با دریافت ٢٥ هزار میلیون ریال سرمایه ثابت و ١٦ هزار میلیون ریال سرمایه در گردش به تولید انواع تایل و برد‌گچی می پردازد.
    شرکت پارسین گستر جنوب نیز که٢۰ هزار میلیون ریال سرمایه ثابت و ١٧ هزار و ٥۰۰ میلیون ریال سرمایه در گردش از این بانک دریافت کرده در زمینه‌ی تولید انواع ساندویچ پنل فعالیت می‌کند.
    مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در ادامه سفر خود به شیراز از شرکتهای صنایع شیشه و پلاستیک دنیا و شرکت ب‌آ (ستاره یخی آسیا) نیز بازدید کرد که شرکت صنایع شیشه و پلاستیک دنیا در زمینه تولید انواع بطری‌های شیشه‌ای و شرکت ب‌آ در خصوص مواد غذایی آماده به فعالیت می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی