عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در دیدار با استاندار فارس:

تخصیص تمامی تسهیلات بانک صنعت و معدن به بخش خصوصی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در دیدار با استاندار فارس گفت: پروژه های بانک صنعت ومعدن تعریف شده و مشخص هستند.

تخصیص تمامی تسهیلات بانک صنعت و معدن به بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، افخمی پیش از ظهر امروز با حضور در محل استانداری فارس ضمن دیدار با افشانی، استاندار ، با اعلام این مطلب افزود بانک صنعت ومعدن تنها بانکی بود که از فردای برجام L.C های خود را گشایش کرده و توانست رکوردی به یادماندنی را در زمینه ارتباط با بانک‌های بین‌المللی به جای بگذارد.
    وی افزود: تاکنون با ٦٨ بانک و ١٥ کشور اروپایی ارتباط بانکی برقرار کردیم و برای دریافت و پرداخت پول هیچ مشکلی نداریم.
    این مقام بانکی تصریح کرد: طی ٨ ماه گذشته یک میلیارد یورو گشایش اعتبار داشتیم و ١١میلیارد دلار نیز به بخش خصوصی تسهیلات و اعتبار دادیم.
    وی افزود: با اعطای تسهیلات بانک صنعت ومعدن به نیروگاه های کشور، ٣ هزار مگاوات برق وارد شبکه برق شده و در آینده ای نزدیک٢هزار مگاوات دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.
    افخمی افزود: جامعه هدف ما در اعطای تسهیلات بخش خصوصی و صنایع مختلف از جمله صنایع فولادی، پتروشیمی،انرژی نو، صنایع غذایی، و ... می باشد که همه تلاش ما اینست که جامعه هدف خود را گسترده‌تر نمائیم و صنایع بیشتری را در زیر چتر حمایتی خود بگیریم.
    در این دیدار استاندار فارس اظهار داشت : عملکرد توسعه گرایانه بانک صنعت ومعدن باعث خوشحالی و افتخار کشور و استان فارس است.
    افشانی افزود: با توجه به نیاز حمایت بانک‌ها ، بانک صنعت ومعدن به طور ویژه می تواند آثار فقر و محدودیت را از چهره‌ی شهرها و روستاهای کشورمان بزداید.
    وی خاطر نشان ساخت در شرایط کنونی کشور در جامعه بین المللی ، ایجاب می کند که بتوانیم با تولیدی مقتدرانه جایگاه خودمان را در شراط پسا برجام تثبیت نمائیم.
    استاندار فارس افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری می‌طلبد که با تکیه بر توان نیروهای داخلی و منابع ملی ، دست به دست هم دهیم و از تولید ملی و کالای ایرانی حمایت کنیم.
    افشانی خاطر نشان ساخت، افزایش حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رونق، بهبود فضای کسب وکار و مصرف کالای ایرانی باعث می شود تا از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری شود.
    وی تصریح کرد، حمایت از صنایع به خصوص صنایع کوچک، یقیناً ایفای نقش مهمی است در مقابله با کسانی است که ناامیدی و یاس را در جامعه رواج می‌دهند.
    افشانی خاطر نشان کرد شرایط استان فارس به گونه‌ای است که انتظار داریم بانکها به خصوص بانک صنعت ومعدن بر تلاش خود بیافزایند.
    این مقام استانی افزود: سال گذشته١ میلیارد دلار برای استان اعتبار گرفتیم و امسال انتظارمان این است که شما به کمک ما بیایید.
    افشانی گفت: توسعه استان با همدلی بین بخش خصوصی و دولتی میسر است و خوشحال هستیم که در استان فارس این زمینه ایجاد شده است و در این میان بانک صنعت ومعدن جایگاه ویژه‌ای دارد.
    وی خطاب به روسای ادارات دولتی ومدیران بخش خصوصی و حاضر در جلسه اظهار داشت: ما باید با همدلی یکدیگر تلاش کنیم که سرمایه‌گذاری را جذب کرده و به استقرار این فرهنگ کمک کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو