عصر بازار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بنگاه‌های صندوق بازنشستگی صاحب نظام نامه می‌شوند

عصر اعتبار- معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنگاه‌های وابسته به صندوق بازنشستگی صاحب نظام نامه مسئولیت اجتماعی می شوند

بنگاه‌های صندوق بازنشستگی صاحب نظام نامه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا حجت الله میرزایی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیران و مسئولان شرکت فولاد اکسین خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر چگونگی فعالیت بنگاه های اقتصادی در صنعت فولادسازی پس از برجام، اظهار کرد: سال جاری اقدامات مناسبی برای خروج صنعت فولاد از رکود انجام شد و اکنون نیز، شاهدیم که بنگاه های اقتصادی وابسته به صندوق بازنشستگی کشور شرایط مناسب تری نسبت به سال های گذشته دارند.
    وی افزود: شرکت فولاد اکسین با توجه به مکانیابی مناسبی که صورت گرفته خط تولید پیشرفته ای در اختیار دارد، مزیت های بالایی دارد و می تواند زنجیره ارزش فولاد و صنایع فلزی وابسته کشور ایجاد کند.
    میرزایی اضافه کرد:اگرچه تحریم ها و رکود شدید اقتصادی در بخش فولاد در سال های گذشته مانعی برای رشد این صنعت بوده اما در زمان حاضر با فعال تر شدن پروژه های مهم نفت و گاز در داخل و کشورهای همسایه بازار مناسبی برای این محصول ایجاد شده است.
    معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:باتوجه به شرایط خروج از رکود ظرفیت فولاد اکسین قابلیت شکوفایی داشته و امید است که با تامین نقدینگی و تکمیل زنجیره ارزش در این بنگاه آینده خوبی را درآن صنعت شاهد باشیم.
    وی با اشاره به میزان واردات در صنعت فولاد در سال های اخیر گفت: محصولاتی وارد می شود که در داخل قابلیت تولید ندارد، همانگونه که شرکت فولاد اکسین در حال حاضر با کمبود 'اسلب ' مواجه است و به همین دلیل بخشی از نیازخود را از طریق واردات تامین می کند.
    میرزایی با اشاره به برنامه های سفر دو روزه خود به خوزستان نیز گفت:در روز نخست سفر به استان از دو بنگاه بزرگ لوله سازی اهواز و فولاد اکسین بازدید کرده و با گفت و گو با مدیران مربوطه ، طرح های توسعه این شرکت ها را بررسی کرده و مشکلات و موانع تولید آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم.
    وی تصریح کرد:همچنین روز پنجشنبه نیز از صنایع پتروشیمی وابسته با صندوق بازنشستگی در شهرستان ماهشهر دیدن کرده و مشکلات آنها را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی