عصر بازار

پرداخت ۱۴۳ فقره تسهیلات کوثر به بنگاه های کوچک و متوسط

عصر اعتبار- موسسه اعتباری کوثر به عنوان یکی از نهادهای مالی در "سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اقدام به پرداخت ۱۴۳ فقره تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط نموده است.

پرداخت ۱۴۳ فقره تسهیلات کوثر به بنگاه های کوچک و متوسط
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تسهیلات پرداختی موسسه کوثر در راستای حمایت از تولید داخلی در قالب صدور ضمانت نامه، تامین سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط می باشد.

    بر اساس این گزارش؛ از مجموع 143 فقره تسهیلات پرداختی، در بخش ضمانتنامه ها 45 فقره به ارزش 210/374میلیون ریال، سرمایه در گردش 25 فقره به ارزش 713/335میلیون ریال و تسهیلات ثابت 73 فقره به ارزش1/541/632میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

    این گزارش می افزاید: تسهیلات اعطایی به بنگاه های کوچک و متوسط فعال در استانهای تهران، آذربایجان شرقی ،لرستان، یزد ، بوشهر و مناطق آزاد 143 فقره به مبلغ 2/465/341 میلیون ریال است.

    شایان ذکر است: در مهرماه سال جاری طبق "تفاهم نامه تامین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور" تا پایان سال جاری موسسه اعتباری کوثر با تائید بانک مرکزی و ضمانت سازمان برنامه و بودجه متعهد به پرداخت تسهیلات به مبلغ 225 میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان های جنگل ها و مراتع، حفاظت از محیط زیست، شیلات و امور عشایر ایران شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی