عصر بازار

شعبه سهروردی شمالی بانک پارسیان گشایش یافت

عصر اعتبار- همزمان با آغازهفته وحدت، شعبه سهروردی شمالی بانک پارسیان با حضورآقای صنعتی نژاد مشاورعالی مدیرعامل، دربیکی مدیرروابط عمومی، خلیل پورمدیرامورشعب و جمعی از تجار وکسبه در تاریخ۲۰ آذر ماه گشایش یافت.

شعبه سهروردی شمالی بانک پارسیان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آقای صنعتی نژاد مشاور عالی مدیرعامل در مراسم آغاز به کار این شعبه، مشتری مداری را مهم ترین مزیت رقابتی دانست وبرضرورت ایجاد ارزش افزوده و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
    وی درادامه به اهمیت بازاریابی اشاره کرد و افزود: بانک پارسیان ازظرفیت و قابلیت بالقوه ای برخوردار است وضروری است همکاران با برنامه ریزی و بازاریابی هدفمند و با توسعه کمی و کیفی خدمات ، درراستای تأمین نیاز و خواسته های مشتریان برآیند به گونه ای که ارزش افزوده برای بانک و مشتریان را به دنبال داشته باشد.
    گفتنی است، این بانک با 314 شعبه در سراسر کشور تا پایان سال تعداد شعب خود را به 450 شعبه افزایش خواهد داد.
    بانک پارسیان با استفاده ازظرفیت ها و قابلیت های شرکت های زیرمجموعه خود اعم از بیمه، شرکت تجارت الکترونیک، تامین سرمایه لوتوس، صرافی،کارگزاری، لیزینگ و... علاوه بر ارایه خدمات سرمایه گذاری، بانکداری شرکتی و اختصاصی با برنامه ریزی منسجم با ارایه خدمات متنوع ریالی و ارزی، درراستای افزایش ارزش افزوده برای مشتریان وسهامداران، گام های موثری برداشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی