عصر بازار

تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس بانک

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران دهمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس بانک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن پیام جناب آقای اکبری مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت آغاز دهمین سال فعالیت بانک:


    مشتریان ارجمند، همکاران گرامی
    باسلام،

    بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه کشور با تکیه بر دانش و تجربه بانکی حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و توسعه کشور از طریق حضور گسترده در عرصه‌های نوین بانکی تأثیرگذار باشد.

    تأسیس "بانک قرض الحسنه مهر ایران" در 22 آذر ماه 1386 سرآغاز رشد و توسعه بانکداری اسلامی می باشد و ما باید به عنوان خدمتگزار مردم با ایجاد یک فرهنگ سازمانی منسجم و الهام از ارزشهای دینی و در چارچوب قوانین بانک مرکزی برای ارائه خدمات مطلوب تر و رفع تنگناها، محدودیت ها و نارسایی ها، بی وقفه کوشش نماییم و با تبدیل تهدیدات به فرصت ها و بهره گیری از نوآوری و خلاقیت در رشد و ارتقاء خدمات سازمانی موثر باشیم.

    این بانک در راستای منویات مقام معظم رهبری و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، تلاش می کند تا در سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل"، ضمن شناسایی خدمات مورد نیاز جامعه به منظور بسترسازی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام بردارد.

    " بانک قرض الحسنه مهر ایران " توانمند سازی اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه و همچنین تامین مالی خرد مشتریان عزیز به منظور رفع مایحتاج ضروری آنها را وظیفه و ماموریت اصلی خویش می داند و با تلاش بی شائبه و زحمات شبانه روزی همکاران خود برای دستیابی به اهداف مطروحه در پساتحریم و تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی می نماید.

    توجه به قابلیت های بالقوه و بالفعل بانک به طور حتم جهت گیری خدمت رسانی را به سمت ارتقاء مشتری مداری، توسعه سبد محصولات و سرویس های بانکداری مدرن بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان، گسترش تنوع در طرح های تسهیلاتی ارزان قیمت و مبتنی بر قرض الحسنه و آموزه های بانکداری دین مبین اسلام سوق می دهد.

    آنچه باعث توفیق بانک در اجرای طرح های مشتری مداری شده است در درجه نخست اعتقاد ‏کامل به نقش و جایگاه مشتری در بقا و تداوم کاری سازمان است و در درجه بعد ایجاد ساختار سازمانی بر مبنای ‏مشتری مداری و مشتری محوری است.

    اعتقاد ‏کامل به نقش و جایگاه ارباب رجوع در تداوم کاری و ایجاد ساختار سازمانی بر مبنای ‏مشتری مداری و مشتری محوری بعنوان عوامل موفقیت بانک در جذب بازار های هدف از اهمیت و نقش بسزایی برخوردار است که همواره مورد توجه کارکنان تمامی سطوح بانک می باشد.

    بانک قرض الحسنه مهر ایران در حالی آغاز دهمین سال فعالیت خود را جشن می‌گیرد که با ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارزان، خدمات نوین بانکی و بهره گیری از نیروی جوان، متخصص و کارآمد یکی از بانک‌های موثر و ممتاز کشور محسوب می‌شود.

    22 آذر ماه، نهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران را به تمامی سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی، اعضای محترم هیات مدیره و کلیه همکاران ساعی تبریک عرض نموده، امید است در آغاز دهمین سال فعالیت بانک در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله تعالی) و خرد جمعی به جایگاه رفیع تری در عرصه نظام بانکی دست پیدا نماییم.

    بانک قرض الحسنه مهر ایران با استعانت از درگاه خداوند متعال و اطمینان به تفکر خلاقانه و پیشتاز کلیه کارکنان،‌ همچون گذشته مسیر رشد و بالندگی را طی خواهد نمود و با استمرار ارائه خدمات متنوع بانکی، هر روز شاهد موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌های اقتصادی و شبکه پولی و بانکی کشور خواهد بود.

    در پایان از درگاه خداوند، توفیق روز افزون، موفقیت در دستیابی به افق های مسئولیت اجتماعی و استمرار خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و حمایت از خانواده بزرگ ایران عزیز اسلامیمان را مسئلت دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی