عصر بازار

بانک قرض الحسنه مهر ایران ۹ ساله شد

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲۲ آذر ماه سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش معارف و مبانی شرع مبین اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت حسنه در جامعه ، بویژه احیای مطلوب مبانی اقتصادی اسلامی در نظام بانکی کشور ، تأسیس شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران ۹ ساله شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی در 22 آذر ماه سال 1386  افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.
    این  بانک باصدور مجوز رسمی بانک مرکزی ج.ا.ا. در تاریخ 6/6/1387 و براساس برنامه های تدوین شده ، ضمن انجام امور مربوطه به اعطای تسهیلات قرض الحسنه در ارتباط با فعالیت های حساب قرض الحسنه جاری و بانکداری الکترونیکی اقدام کرد .
      بانک قرض الحسنه مهر ایران در بدو امر با 2000 واحد بانکی متشکل از 300 شعبه واگذاری از بانک های سهامدار و 1700 واحد بانکی ( باجه) مستقر در شعب بانک های سهامدار شروع به کار کرد  که پس از تشکیل ساختار و سازمان این بانک به دلیل توسعه کیفیت شعب بانکی کلیه شعب آن بانک به صورت مستقل شروع به کارکرد که هم اکنون با بیش از 527شعبه فعال به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند .
    پایگاه خبری عصر اعتبار به میمنت فرا رسیدن 22 آذرماه، نهمین سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به مدیران و  تمامی کارکنان شریف و شایسته و مشتریان این بانک ، امید دارد در سایه عنایات و الطاف الهی، توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ، نصیبتان شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی