عصر بازار

زن و شوهر زورگیری که النگوهای زن جوان را قیچی کردند

عصر اعتبار- یکی از النگوهای طلایم را از دستم قیچی کردند و از ترسم هفت الگنوی طلای دیگر، گوشوراه طلا، گردنبند و تلفن همراهم را به آنها دادم و در نهایت آنها مرا در مکان خلوتی رها کردند...

زن و شوهر زورگیری که النگوهای زن جوان را قیچی کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حدود هفت ماه قبل زن جوانی با مراجعه به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد توسط دو زن و یک مرد ربوده و اموالش سرقت شده است.

    وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: در حال رفتن به بیمارستانی در شرق تهران بودم و به همین دلیل سوار بر یک خودروی پراید شدم که راننده مرد و دو مسافر زن داشت، در حین مسیر ناگهان راننده مسیرش را تغییر داد و به یک برزرگراه تغییر مسیر داد، من به راننده اعتراض کردم که ناگهان آن سه نفر با تهدید چاقو یکی از النگوهای طلایم را از دستم قیچی کردند و من از ترسم هفت الگنوی طلای دیگر، گوشوراه طلا، گردنبند و تلفن همراهم را به آنها دادم و در نهایت آنها مرا در مکان خلوتی رها کردند.

    پس از ثبت این شکایت، تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی با دستور بازپرس امور جنایی تهران برای بازداشت متهمان این پرونده دست به کار شدند؛ مدتی بعد از شروع تحقیقات کارآگاهان از طریق تلفن‌همراه به سرقت رفته از زن جوان یکی از متهمان (راننده پراید) را شناسایی کردند، با ادامه تحقیقات مشخص شد راننده پراید به نام نادر سه پرونده مشابه دیگر نیز در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران نیز در حال رسیدگی دارد و وی بازداشت شده است.

    پس از شناسایی نادر وی به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به ربودن و سرقت از زن جوان اعتراف کرد، نادر مدعی بود که یکی از همدستانش، همسر وی و زن دیگر (متهم سوم) دوستِ همسرش است.

    سرانجام روز گذشته همسر نادر نیز بازداشت و به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

    تحقیقات در رابطه با این پرونده و یافتن دیگر سرقتهای احتمالی آنها ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی