عصر بازار

طرح مسکن اجتماعی در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد

عصر اعتبار- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکشنبه مسکن اجتماعی در کمیسیون امور زیربنایی دولت تصویب شد گفت:بر اساس این طرح قرار است سالانه ۱۰۰ هزار مسکن احداث شود که برای امسال ۷۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

طرح مسکن اجتماعی در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، حامد مظاهریان گفت:اجرایی شدن طرح مسکن اجتماعی در کمیسیون امور زیربنایی دولت تصویب شد و برای تایید به صحن هیات دولت ارسال شد و بر اساس این طرح قرار است سالانه 100 هزار واحد مسکونی به مدت 5 سال احداث شود و برای سال اول که سال 95 است مقرر شده 70 هزار مسکن احداث شود.

    وی ادماه داد:بر اساس این طرح که سازمان برنامه و بودجهT بودجه ای 200 میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته قرار است 570 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد (سالانه 100 هزار واحد به مدت 5 سال)احداث شود البته برای سال اول قرار است 70 هزار واحد مسکونی احداث شود.

    به گفته وی،این طرح در کمیسیون زیربنایی دولت که وزرای نیرو،راه و شهرسازی، کشاورزی، نفت و دو معاون رئیس جمهور حضور دارند به تصویب رسیده است و احتمالا تا دو هفته دیگر نیز در صحن هیات دولت مطرح و تصویب شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی