عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک رفاه:

بهره مندی از مدل های جدید اعتباری ضروری است

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: حوزه های اعتباری بانک باید از مدل های مختلفی در حوزه اعتباری استفاده کنند.

بهره مندی از مدل های جدید اعتباری ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین رحمتی با اعلام این مطلب در جمع مدیران صف و ستاد این بانک بر بر نظارت دقیق بر تعهدات مشتریان بانک گفت: اگر هنگام اعطای تسهیلات و همچنین پس از اعطای آن نظارت دقیقی بر تعهدات مشتریان صورت گیرد، مطالبات ایجاد نمی‌شود. در حوزه مطالبات هم باید از تمامی ظرفیت ها برای به حیطه وصول در آوردن آن استفاده شود.
    وی افزود: بانک رفاه دارای یک انضباط مالی مطلوب است و باید بیش از پیش در چارچوب سیاست های پولی، مالی و نظارتی بانک مرکزی به ویژه در حوزه تجهیز و تخصیص منابع گام برداریم.
    عضو هیات مدیره بانک رفاه بهبود شبکه شعب را یکی از اهداف مهم مدیریت کلان بانک دانست و اظهار داشت: بهبود شبکه شعب و تعدیل شعب کم بازده در دستور کار بانک است؛ تعدیل، ادغام و جابجایی شعب از راهکارهایی است که می تواند از هزینه های بانک بکاهد. در این راستا از ظرفیت های حوزهIT باید به طور کامل استفاده کرد زیرا تمامی امور جاری و آتی بانک به حوزه IT وابستگی دارد.
    وی افزود: با توسعه بانکداری الکترونیک، وجود شعب به صورت فیزیکی چنانچه در نقطه تعادل نباشد می تواند هزینه زا باشد.
    عضو هیات مدیره بانک رفاه در خاتمه اصلاح ساختار بانک رفاه را در راستای استراتژی مشتری محوری دانست و گفت: در راستای افزایش رضایت مشتریان، تعامل مطلوبی بین حوزه های بین المللی و اعتباری صورت گرفته که رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی