عصر بازار

امضاء تفاهم نامه همکاری میان سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی

عصر اعتبار- تفاهم نامه همکاری میان سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران ارشد این دو دستگاه به امضاء رسید.

امضاء تفاهم نامه همکاری میان سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دولت تدبیر و امید رویکرد منطقی با دستگاههای اجرایی کشور ایجاد کرده است، افزود: در این دوره از مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی فضا سازی های ناصحیح گذشته را اصلاح کرده است.

    وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این شرایط با سازمان تامین اجتماعی که یک سازمان متعامل است ارتباط موثری را برقرار کرده است.

    دکتر نوربخش با بیان اینکه تمامی کارفرمایان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی طبق ماده ٣٨ و ٢٨ مکلف به پرداخت حق بیمه کارکنان به سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته در پرداخت حق بیمه کارکنان به سازمان تامین اجتماعی دچار نقص هایی شده بود و دو نهاد مصصم شدند که این مشکل را رفع کنند.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: از زمان مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی انضباط مالی مورد اجرا قرار گرفته و همچنین دفاع از حقوق بیمه شدگان شاغل در دانشگاه و صیانت از آتیه آینده کارکنان را مورد توجه قرار دادند.

    دکتر نوربخش با اشاره به اینکه جلسات متعددی میان مدیران سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکل بیمه ای کارکنان این نهاد علمی آموزشی برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس ملاحظات دانشگاه آزاد اسلامی و قانون سازمان تامین اجتماعی تفاهم نامه ای برای رفع این مشکل تهیه شد.

    وی گفت: تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی می تواند الگویی برای همکاری میان دستگاهها شود و به روابط موثرتر این دو نهاد عمومی غیر دولتی بینجامد.

    دکتر نوربخش با بیان اینکه زمینه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی گسترده است، گفت: این دو نهاد عمومی غیر دولتی می توانند زمینه های همکاری را گسترش دهند.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همکاری موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با دانشگاه آزاد اسلامی در امور پژوهشی را از زمینه های همکاری اعلام کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی از دیگر زمینه های همکاری میان این دو نهاد موثر می تواند باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی