عصر بازار

برگزاری نشست هم اندیشی بیمه ملت با شبکه فروش استان های شرق کشور

عصر اعتبار- روابط عمومی بیمه ملت- نشست هم اندیشی با شبکه فروش با حضور نمایندگان استان های خراسان رضوی- جنوبی و شمالی، سیستان و بلوچستان، گلستان و یزد در روز شنبه مورخه ۹۵/۰۹/۲۰ در هتل پارس مشهد برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی بیمه ملت با شبکه فروش استان های شرق کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که برای اولین بار با حضور دکتر ابراهیم پور، مدیر عامل محترم شرکت، برگزار شد، وضعیت داخلی شرکت و شبکه فروش از زبان وی تشریح و سپس برنامه ها و سیاست های آتی شرکت مطرح شد. دکتر ابراهیم پور، به وضعیت فعلی نمایندگان اشاره نموده و توجه به معیشت و درآمد نمایندگان را از مهمترین اهداف شرکت بیان و در این راستا به موضوع مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت از سوی نمایندگان اشاره کرد.
    بر اساس این گزارش، مدیرعامل بیمه ملت به ارتباط بین رضایت پرسنل، اعلام نرخ و شرایط سریع و رضایت نمایندگان اشاره کرد و به نمایندگان تاکید کرد بعنوان نیروهایی که با مشتریان به صورت رو دررو ارتباط دارند شرکت را از نقطه نظرات آنان خصوصاً در زمینه محصولات شرکت مطلع نمایند.
    وی در خاتمه به راه اندازی مرکز "دفتر پیگیری ویژه" در مرکز پیام اشاره کرد و اظهار داشت دفتر مدیرعامل موضوعات مهمی که از سوی نمایندگان به این مرکز اعلام می گردد را به صورت مستقیم پیگیری می کند.
    این گزارش می افزاید، آقای امانی، معاون فنی، نیز ضمن تشریح استراتژی های شرکت در حوزه فنی به تصمیمات جدید شرکت در حوزه اتومبیل اشاره کرد و گفت، نرخ های بدنه تصحیح و رقابتی شده اند. وی به نمایندگان توصیه کرد، با مدیریت ریسک و پورتفوی شخص ثالث سبدی متشکل از همه رشته های بیمه ای برای خود ایجاد نمایند. معاون فنی بر حفظ رابطه با مشتریان پس از صدور بیمه نامه تاکید کرد و افزود، یکی از وظایف نمایندگان حفظ رضایت مشتری بعد از فروش بیمه است. نمایندگان می بایست در زمان صدور بیمه نامه، توضیحات کامل و شفافی را ارائه دهند به مزایای بیمه نامه های بیمه ملت در مقایسه با سایر شرکتهای بیمه اشاره کنند و در زمان بروز خسارت، پیگیر خسارات وارده به زیاندیدگان باشند و احیانا در صورت عدم تایید پرداخت خسارت یا کاهش مبلغ آن، علل فنی را بصورت کامل برای زیاندیده تشریح نمایند.
    امانی، در ادامه به اهمیت بیمه های زندگی، مدیریت بازخرید این بیمه نامه ها، پیگیری حق بیمه های معوق و دوره های آموزشی برگزارشده در این خصوص صحبت و خواستار حضور کلیه نمایندگان در این دوره ها شد.
    وی در پایان به توجه بر رشته های مسئولیت، مهندسی و آتش سوزی اشاره و بر لزوم افزایش آگاهی و اطلاعات نمایندگان در این رشته ها با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی را بیان کرد.
    گفتنی است، در ابتدای این نشست آقایان، بابایان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران، اورنگ، مدیر مجتمع مرکزی، دکتر ویسی، مدیر بیمه های درمان در حوزه مدیریت خود مطالبی را ارائه نمودند.
    در پایان، به نمایندگان برتر این استان ها جوایزی اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی