عصر بازار

قیمت طلا امروز اندکی افزایش یافت

عصر اعتبار- تضعیف دلار و انتظار بازارها برای مشخص شدن نتیجه نشست دو روزه فدرال رزرو در اواخر امروز موجب شد تا قیمت طلا در معاملات آسیایی امروز اندکی افزایش یابد.

قیمت طلا امروز اندکی افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، تضعیف دلار و انتظار بازارها برای مشخص شدن نتیجه نشست دو روزه فدرال رزرو در اواخر امروز موجب شد تا قیمت طلا در معاملات آسیایی امروز اندکی افزایش یابد.
    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1159 دلار و 66 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز 0.2 درصد افزایش داشت و به 1161 دلار و 20 سنت رسید.
    شاخص دلار در برابر سبد ارزهای جهانی با 0.1 درصد کاهش به 100.990 رسید.
    انتظار می رود فدرال رزرو آمریکا امروز در پایان نشست این هفته خود نرخ بهره را افزایش دهد. ارزش سهام های آسیایی امروز به تبعیت از بورس وال استریت با افزایش همراه بود، زیرا بازارها تقریبا مطمئن هستند که فدرال رزرو نرخ بهره را برای اولین بار در طی سال جاری افزایش خواهد داد، اما بازارها اطمینان زیادی درباره سیاست پولی فدرال رزرو در سال 2017 ندارند.
    در اثر افت قیمت نفت و تقویت قابل توجه ارزش دلار قیمت کالاهای وارداتی به آمریکا بیشترین کاهش را در طی ماه نوامبر در 9 ماه گذشته تجربه کرده است و این مسئله نگرانی از پایین ماندن تورم کالاهای وارداتی را سبب شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی